În trecere pe străduţă · La plimbare pe străduţă

Meet & Greet Lucian Cobleschi

10348274_779402565439696_2942271503504581242_nȘtiți ce-mi place cel mai mult la blogosferă? Poate că da, poate că nu… Cel mai mult îmi place că pot descoperi oameni pasionați și talentați. Mai țineți voi minte concursul „Cititul e sexy”? Ei bine, acel concurs a fost câștigat de un blogger tânăr pe care-l citesc cu mare drag: Lucian Cobleschi!  O mai avea el nevoie de timp și exercițiu să se șlefuiască, dar dacă se ține de treabă o să ajungă departe cu blogul său (și știți că am fler la bloggeri!).

Dacă nu ați auzit (încă) de el – mai e timp! Eu am profitat de ocazie și i-am adresat câteva întrebări… înainte să devină celebru și inaccesibil 😆

Bună, Lucian! Cine ești tu?

Buna tuturor, eu sunt un simplu băiat cu vise mari, care vede viața ca pe un joc pe care îl joci după propriile reguli.

Tu și scrisul – definește-mi această relație, te rog!

Eu și scrisul neam întâlnit din întâmplare în acest joc, eu cautam un mod de a mă exprima față de o comunitate de oameni în diferite feluri și în diferite ipostaze, am încercat să îmi scot la suprafață emoțiile și sentimentele pe care le simțeam când mă apucam de scris și cred că mi-a ieșit. Sincer nu mă așteptam la asta, și niciodată nu m-am asociat cu scrisul ca hobby sau ca o chestie de viitor până la un anumit punct.

De ce blog?

Pentru ca este o comunitate mare de oameni pe diferite categori5e08166f86b5c5d8e64e56d98d5afe5di de articole și cred că ei prin absolut tot ce transmit prin cuvinte ai câte ceva de reținut, ai câte ceva de învățat de la fiecare om în parte care se exprima liber și își pune sentimentele în fața ta. Aceea persoană pentru mine este o persoană care merită ascultată.

Te vezi scriitor la un moment dat?

Da și nu, nu este pentru că nu am întotdeauna răbdarea necesară să stau și să scriu de asta sunt și pauzele mele atât de lungi între unele articole. Și da pentru că de foarte multe ori m-am gândit la asta și la un moment dat măcar din ambiție îmi voi pune răbdarea la încercare.

Scrii foarte mult despre senzualitatea femeii. Cum arată femeia ideală, din punctul tău de vedere?

Femeia ideală pentru mine trebuie să fie ca mine doar că în varianta feminină, glumesc. Femeia ideală este aceea care știe să iubească, să se distreze, să fie frumoasă și să aibă ceva în cap. Eu unul cred că senzualitatea femeii stă în mare parte în inteligență și foarte puțin în frumusețe, pentru că dacă știi să te faci plăcută ca femeie atunci ești dorită de toți. Cel puțin asta cred eu.

Dar relația ideală… există?

Relația ideală există în momentul în care iubești și ești dispus să mai lași de la tine și să îl asculți pe cel de lângă tine și să încerci să îl înțelegi, deci da – există dacă se ajunge întotdeauna la un punct comun între cei doi.

perechea potrivitaCe e iubirea? Mai e loc și pentru ea? Sau a devenit ceva mult prea demodat și acum e vorba doar de sex?

Iubirea nu o sa fie niciodată demodată, dar întotdeauna va fi pe cale de dispariție când e vorba de dragostea față de o persoană. Iubirea nu e ceva ce se explică, ea doar se simte asta ne-a spus-o și Connect-r prin 2005. Iubirea pentru bani, în schimb, sau urmărirea unui scop e ceea ce ne frământă pe noi oamenii defapt legat de iubire, pentru ca asta a devenit în mare parte. E plin televizorul de cocalari și pițipoance care se îndrăgostesc doar de bani și tineretul din ziua de azi ca un „papagal” imită tot ce vede pe sticlă. Iar legat de sex, sexul este o nevoie și, mai nou, fie că iubești o persoană sau nu, îl faci pentru ca ai nevoie sau cel puțin așa gândesc unii în ziua de astăzi.

„Sexul e o junglă” spunea Cărtărescu într-un poem. Tu cum l-ai defini, tot așa printr-un cuvânt?

Sexul este un haos, pentru că dacă iubești persoana cu care îl faci se produce un haos total între sentimentul de iubire și cel de plăcere.

Cu ce te mai ocupi în afară de scris?

Gaming și fotbal amator.

Planuri de viitor… ?

Să iau BAC-ul și să plec la facultate – visul oricărui adolescent .

E bine să visăm?

Da, e bine să visăm, e perfect să visam. Doar că nu trebuie să rămânem doar cu visul și trebuie să îl punem și în practică.

Revenind la blog, cum scrii – doar atunci când ai vreo idee sau planifici totul?

Doar când am idei. Nu prea mi-am planificat articolele doar aceea mini povestioară „Triunghi amoros într-un hotel”  – aceea a fost planificata, restul idei de moment.

Dacă ar fi să schimbi ceva la blogul tău, ai schimba…?

În momentul de față nimic.

Dar la tine ce ai schimba?

Sincer, nimic… îmi place de mine așa cum sunt. Și nu, nu mă consider perfect crede-mă .

Nimeni nu-i perfect…

Nu, nimeni nu e perfect, nimeni niciodată nu o să fie perfect, atâta timp cât noi suntem oameni și prin tot ce trecem zilnic învățăm o lecție

Recent ai câștigat un concurs organizat de mine cu tema – Cititul e sexy. Ce rol are cititul în viața ta?

Are rolul de a mă învăța și de a mă educa până la adânci bătrâneți.

Autorul preferat?

George Călinescu.

Crezi că ți-a influențat în vreun fel stilul de a scrie?

Nu cred, cred că fiecare are stilul lui de a scrie pentru că noi, oamenii, ne exprimăm emoțiile diferit, fie că în scris, fie că în vorbit sau chiar și în muzică.

Consideri că e loc de prejudecăți atunci când vine vorba de scris?

Nu, nu cred că e loc de așa ceva când vine vorba de scris și nu numai de scris, de obicei în orice domeniu nu are trebui să existe prejudecăți.

Ești dispus să faci compromisuri pentru a atinge un scop?

Da, întotdeauna am fost așa.

blogO ultimă întrebare: ai renunța la blog?

Nu, niciodata ! Cu toate ca nu scriu destul de des, dar nu as renunța.

Mulțumesc mult pentru interviu, o să te rog să le adresezi și cititorilor noștri un mesaj 🙂

Să nu lăsați niciodată cititul pentru că este singurul factor care vă mai poate învăța ceva în ziua de azi !

9 gânduri despre „Meet & Greet Lucian Cobleschi

  1. E foarte tânăr. Are tot timpul înainte. Câteodată când văd cât de tineri sunt unii bloggeri, îmi vine să-mi iau catrafusele și să plec. Vorba lui Topârceanu: „Rămâi sănătoasă, cucoană,(blogosferă, zic eu)/ Că-mi iau geamantanul și plec.”

  2. Frumos articolul! Băiatul este spre drumul cel bun,dar mă bucură atat de mult faptul că ajuți si impulsionezi oamenii talentați,încât mă face să mă simt onorată că mă urmăreşti. Mulțumiri multe!

Lasă un răspuns

