poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

După ploaie

dupa ploaie

 

Ieri dimineață a plouat. Violent și brusc. Tuna și fulgera. Pe geam vedeam un gri complet de parcă ar fi fost noiembrie și nu august. Probabil dacă-aș fi ieșit pe fereastră aș fi observat și marea de puncte colorate și mișcătoare îndreptându-se spre uzină… Dar nu, eu a, preferat să stau s-aud picurii contopindu-se cu asfaltul și tunetul străduindu-se să imite vocea ta atunci când ești trezit din somn. Am închis ochii…

  • Ce e???
  • Neațaaaa! Ești supărat? Ce e cu vocea asta?
  • Mnu… dormeam și TU m-ai trezit! Nu poți lăsa și tu omu’ să doarmă…
  • Pfff, mai bine nu te mai sunam!
  • Nu mai bine vii tu aici? Ai cheia! Intri direct…
  • Și-apoi?
  • Păi lasă-mă să termin! Urât obicei ai!!!  Continuăm. Intri, te strecori în camera mea, apoi în pătuț… lângă mine…
  • Uuuu palpitant! What next?
  • Lasă-mă să termin!!! Așa… pui capul pe perna ta… închizi ochii și… mai dormi și tu – e șapte dimineața, femeie!
  • You – no fun!
  • Știiiiiiiiu!

Am deschis ochii. Camera era goală. Doar sunetul ploii îmi intra pe fereastră…

Tu oare-n ce pat ai dormit?

 

14 gânduri despre „După ploaie

  1. Din câte-mi amintesc, parcă suntem din acelaşi oraş, nu? Bine mi-a prins ploaia asta, am dormit cu amândouă balcoanele deschise, de vis! 😉

    Crunt, dar şi eu tot în patul meu m-am trezit, deşi gândul îmi era departe . . .

Lasă un răspuns

