Gânduri scrise · Jurnal

Azi e… joi

joi

Săptămânile astea am tot alergat după… un vis și parcă sunt tot mai aproape să-l ating, dar mă tem… mă tem că totul se va risipi precum  norii de ploaie în dimineața asta.

Azi e joi. M-am trezit în ploaie. Mi-am băut cafeaua privind ploaia și comparând plumburiul norilor cu plumburiul gândurilor. Ce poetic a sunat asta 😆 Pe cer norii au început să se risipească, dar oare mă pot gândi că totul va fi bine acum? Să fug spre vis sau departe de el? Mai bine nu-mi bat capul cu asta acum… e joi, în câteva ore încep iar munca iar cheful mi-e egal cu zero.

În suflet – v-ați dat seama deja cum e.

Meșteresc… nici eu nu știu ce. Am două teancuri de cărți: unele de citit, altele de recenzat.  Astrid mă strigă cât de tare o țin plămânii…

Ascult niște câini lătrând pe-afară.

Citesc sau mai bine spus „trag cu ochiul”, de data asta mai atent, Dincolo de cortină…

Mă gândesc… că mă gândesc prea mult la niște lucruri ce-ar trebui să le las pur și simplu să se întâmple. Am devenit prea temătoare.

Am învățat… nimic, de data asta.

Aștept un zâmbet pe o față, nu contează care (deși am câteva preferințe 😆 ).

Îmi doresc ca întotdeauna: pace, liniște și iubire…

O zi frumoasă, dragilor!

14 gânduri despre „Azi e… joi

Lasă un răspuns

