interviuri cu mine · Jurnal · La plimbare pe străduţă · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Sunt faimoasă, dar nu mă știe nimeni

Nu, serios… deja am pierdut numărul nominalizărilor la Liebster. Am încercat să răspund fiecăruia măcar la o parte din întrebări, pentru că… așa consider că e frumos (pur și simplu). Nu mă gândeam că sunt atât de apreciată! Ce să mai: sunt faimoasă, dar nu mă știe nimeni!

sunt faimoasa, dar nu stie nimeni

Când credeam că apele s-au mai liniștit, iată că au mai apărut două nominalizări cu numele meu. Prima am primit-o de la o jurnalistă în devenire: Bianca, iar cea de-a doua de la o jurnalistă experimentată: Cristina! Am luat întrebările primite de la amândouă, le-am amestecat și apoi le-am selectat pe cele mai interesante… Ce-a ieșit? Vedeți acum!

Cât de tare v-a surprins (plăcut sau nu) invazia acestui joc pe blogurile voastre?

M-a surprins 😆 bine spus. Nu mă așteptam să primesc atâtea nominalizări. E interesant, mai ales datorită faptului că am primit unele întrebări atât de originale 😀 Ah – cu ocazia asta am aflat că sunt blogger profesionist – cică! Eu nu mă credeam nici blogger amator, aici, pe blogul personal!

Care-i cea mai mare satisfacție pe care blogul tău ți-o aduce?

Am avut ocazia de a cunoaște oameni minunați (PUNCT).

Ce mai mare bucurie a ta din ultima perioadă de timp care este?

Weekend-ul… atunci mai am și eu puțin timp pentru mine și lucrurile care-mi plac cu adevărat.

Vă place să vă jucați? Nu doar leapșa pe blog, se înțelege…

O daaaa! Are cineva o păpușă??? 😆 Vreau o păpușă!!!!! Ah… am dimineți pe care le încep uitându-mă la Disney Channel!

Care este cea mai amuzantă boacănă din copilărie care ți-a rămas în memorie?

E atât de greu să aleg una… Odată m-am cocoțat pe mobila de bucătărie (știam că acolo sunt pitite niște dulciuri) și-am căzut cu ea cu tot 😆

Și-ar mai fi…

Cât de tare vi se pare că seamană provocrea asta cu oracolele din școală?

O daaaa! Oracole! Clar seamănă! Deși ce completăm în oracolul ăsta e mult mai public, nu poate fi văzut doar de toată școala – ci de toată lumea! Aveți grijă ce spuneți!

Sunteți nostalgici deja?

Mda…

Dacă ați putea citi gândurile unei singure persoane, pe cine ați alege?

Moș Crăciun 😆

De ce?

E logic, nu mai e nevoie să explic.

În final, mesajul tău de mulțumire pentru cei dragi care te inspiră în viața de zi cu zi este…

Un simplu MULȚUMESC cred că spune totul! Ah – și piesa asta:

14 gânduri despre „Sunt faimoasă, dar nu mă știe nimeni

  1. Protestez oficial!!! Eu am scris „profesionist” (cu ghilimele)! Cand am scris asta am avut in vedere simbioza dintre ilusionstreet, goodread si facultatea de „litere”! Cati din cei ce urmaresc blogul „personal”, te percep doar ca blogger (fara sa tina cont de celelalte doua componente, care au „aspect profesional”)?! Daca vrei tu, am sa scriu o erata! 😀

Lasă un răspuns

