Poeziile mele

Tour en l’air

ploua

Uite: plouă!
Stropii cad delicat
Precum o balerină ce aterizează dintr-un tour en l’air perfect.

Uite: plouă!
Nenorocită de ploaie –
Plouă la fel ca atunci!

Eram sus, aproape-n stratosferă, și pluteam,
Zâmbeam…
Apoi cenușiul a-nceput s-apese totul
Chiar și plămânii mei…
Rămâneam fără aer din interior
Ceva-ncerca să mă nimicească
Și m-a izbit de pământ.

Ploua.
La fel ca acum…
Ploua ușor,
Dar stropii erau sulițe
Pentru corpul meu îndurerat.
Mi-ai promis c-o să mă prinzi,
Că doar nu era un solo –
Era un pas de deux…
Unul perfect…
Credeam…

Dar eu eram sus, purtată de iubire –
Și tu erai jos
Cu ochii după…
Craci între care să-ți petreci nopțile
Când eu te visam.

Uite: plouă!
Stropii cad delicat
Precum o balerină ce aterizează dintr-un tour en l’air perfect.

Uite: plouă!
Nenorocită de ploaie –
Plouă la fel ca atunci!

4 gânduri despre „Tour en l’air

Lasă un răspuns

