La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (11)

recomandari

Pleacă 😥 Nu vreau! N-a fost de ajuns… Nu vreau să plece… Chiar mai vreau să rămână… După cine plâng? După… August. Nu vedeți ce grăbit e?

Serile deja se scurtează. Diminețile sunt mai reci. Soarele e tot mai chior… (unde mai pui că săptămâna asta a fost și ploioasă).

Mai vreau… mai am nevoie de August, de Iulie, de Iunie… Dar – asta e, ne resemnăm. Am în plan ceva plimbare pe ziua de azi, dar nu pot să vă las fără recomandările duminicale 😀

Așa că…

Ce-am mai citit pe bloguri?

Multe lucruri frumoase. Chiar mi-a fost greu să aleg!

  • MissWho a scris despre cel mai dureros knockout posibil.
  • writerilc are un text super tare despre… baloane de Alexandrion – trebuie să îl citiți!
  • Flavius a scris un poem genial despre ușurința „mașinicală” cu care unii rezolvă lucrurile în loc să lupte pentru ele.
  • Rica are și ea niște versuri extrem de reușite despre lucruri pe care nu le știm.
  • Că tot suntem la capitolul versuri, nu pot să nu vă recomand poemul lui Ionuț despre o dugheană!
  • Ultimul text pe care vi-l recomand mi-a atins sufletul. Îi aparține Cristinei, dar o să vă las pe voi să-l descoperiți!

Ceva de citit…

La starea pe care o am… merge niște poezie! Orice poezie! Eu aleg niște Nichita, ca de obicei…

Ceva de văzut…

Nu mă pot decide. Am văzut la Piratul Cinefil niște recomandări mișto! Alegeți de acolo… eu o să dau cu banul 😀

Ceva de ascultat

O duminică frumoasă, dragii mei! Dacă vedeți că nu răspund la comentarii, înseamnă că sunt plecată – dar sigur ne recitim de mâine. Am câteva articole pregătite pentru voi, un interviu surpriză și… mai vedem ♥

14 gânduri despre „Recomandări (11)

Lasă un răspuns

