În trecere pe străduţă · La plimbare pe străduţă

Cine scrie în jurnalul unui Adam?

cine scrie

De ceva timp răsfoiesc paginile unui jurnal virtual. E un jurnal în care iubirea are rolul principal, dar (surprinzător poate) nu e scris de o femeie. Cu siguranță mulți dintre voi ai citit măcar o filă și deja și-au dat seama că vorbesc despre Jurnalul unui Adam.

Ce-mi place mie la blogul ăsta e că nu e genu ăla de blog siropos despre femei și bărbați. Autorul a reușit să găsească un echilibru aproape perfect și (uite așa) a câștigat follow-ul meu. Apoi… printr-o coincidență uluitoare, când eu mă pregăteam să îi trimit un mesaj propunându-i un interviu, el m-a găsit. Cum să nu profit de așa ocazie și să vă fac și vouă cunoștință cu… Bogdan 😀 (nu vă spun numele de familie!). Deci, domnișoarelor, doamnelor și (de ce nu) domnilor – iată cine scrie în Jurnalul unui Adam.

11892073_722917461147631_1295080544480050373_nBună, „Adam”! Pentru început am o mare curiozitate și sunt sigură că multe persoane mi-o împărtășesc: cum ești tu, dincolo de hârtia virtuală… tu cel de zi cu zi?

Un tip simplu care își împarte timpul intre job, blog și prieteni.

De ce blog? De când? Ah… și încă ceva: te consideri un blogger de succes?

Nu știu dacă sunt un blogger de succes și recunosc că nu mi-am pus întrebarea asta. Scopul meu, dincolo de a aduna aprecieri, este de a transmite cât mai multe cititorilor. De a cultiva ideea de sentiment, dacă pot spune așa.

Ți-a influențat blogul viața?

Nu. Viața mi-a influențat blogul.

Subiectul tău preferat de scris: femeia! Cum este femeia ideală din punctul tău de vedere?

Fiecare bărbat are o definiție diferita pentru femeia ideală. Pentru mine este cea pe care o iubesc.

Bărbații vin de pe Marte și femeile vin de pe Venus… crezi că există un război între sexe sau e doar un mit?

Da, bărbații sunt asemenea troienilor, iar femeile asemenea grecilor. Voi veniți cu calul troian la poarta sufletului nostru și noi, de cele mai multe ori, vă primim înăuntru. Și ne răvășiți. Glumesc, nu cred în războaiele între sexe. Suntem interdependenți.

Ce-ai face dacă ai fi femeie pentru o zi?

Râd. Am câteva idei, dar le țin pentru mine.

Și-acum să trecem la niște definiții… ceva mai personale. Te bagi? Eu îți spun un cuvânt sau un grup de cuvinte – tu îl definești sau îl descrii – simplu 🙂

Ok.

Iubirea….

Unul dintre puținele lucruri (dacă pot spune așa) ce au capacitatea de a te ridica pana la cer sau coborî până în centrul pământului.

Dimineața perfectă…

Cafea, femeie și restul vin de la sine.

Noaptea perfectă…

Scoate cafeaua din răspunsul anterior.

Un bărbat adevărat…

Eroul unei femei.

Fericirea…

Zâmbetul unui copil.

Scrisul…

Dependență pasională :))

Că tot veni vorba de scris, tot mai mulți bloggeri ajung să scrie cărți. Tu ai scrie o carte?

La anul sper să o termin.

Fără ce nu ai putea trăi?

Aer, oameni, frumos, bucurie.

Un vis (încă) neîndeplinit…

Nu am. Ce mi-am dorit pana acum am realizat.

Planuri de viitor?

Îmi place prezentul foarte mult. Nu vreau să îți spun clișee.

Un mesaj pentru cititorii tăi, te rog!

Iubiți frumos și bucurați-va de viața. Iar eșecul să nu vă descurajeze.

14 gânduri despre „Cine scrie în jurnalul unui Adam?

  1. Chiar de ceva multa vreme nu m mai dat iama prin blogurile urmarite de cei pe care eu insami ii urmaresc…era un fel de je ne sais quoi…dar am sa trec pe blogul lui Adam , mi-ai starnit curiozitatea cu acest interviu… 🙂

Lasă un răspuns

