Vise Şi Oglinzi

Între doi

Între două nu te plouă, ce mă fac între doi?
El mă trage înainte, tu mă vrei înapoi…
Cu inima rănită rămâne unul din voi –
Nu sunt… pradă de război

Am tăiat bucata asta din piesă. Am pus-o pe repeat. Mi-am aprins o țigară… așa – de decor doar… sau poate sper ca fumul ei să-mi înece gândurile? Cui îi pasă.

Între două nu te plouă, ce mă fac între doi? El mă trage înainte, tu mă vrei înapoi… Am început și eu să cânt. Ah, cât mi se potrivesc versurile astea. Ce-aș fi vrut să nu!

Ce mă fac? Ce? Cineva spunea să-l aleg pe cel de-al doilea. E clar că era ceva în neregulă cu primul, altfel nu apărea el. Prostii. Dacă ar fi fost el, de ce naiba primul tot revine ca un yo-yo? Bine, nici cu primul nu mă laud.

Mi-am tot  învârtit situația asta ore bune prin minte. Dacă stau să mă gândesc poate niciunul nu e Mr. Right. Dacă-ar fi fost, nu ar mai fi existat dubii… nu s-ar mai fi anulat unul pe altul. Punctele lui negative, nu ar fi cântărit la fel cât punctele negative ale celuilalt. Dacă ar fi fost, unul ar fi ieșit complet din ecuație cu (re)apariția celuilalt.

Poate soluția e să merg mai departe. Să uit de înainte și înapoi și s-o iau în stânga sau în dreapta! FUGĂ! Asta e fugă…

Nu, nu e! Pur și simplu niciunul nu e. Când e doar unul o simți. Când e doar unul nu ai dubii și PUNCT.

intre doi

4 gânduri despre „Între doi

  1. nu înainte, nici înapoi, nici la stânga, nici la dreapta ci … pe calea ta, descoper-o ! 🙂 zic și eu ca să mă dau … înțelegătoare că înțeleaptă e prea mult spus 😉

Lasă un răspuns

