Gânduri scrise

Oamenii talentați ar trebui să ne încânte veșnic

Acum ceva timp am scris un articol despre Monaliza Zegheru. Nu știu cât de mult ajutat-o, dar asta am simțit să fac: să scriu despre ea.

I-am admirat demnitatea și curajul de a lupta singură și de a ascunde totul până când nu s-a mai putut. M-a luat cu tremurat și-am lăcrimat când am primit un mesaj de la ea pe pagina de Facebook a blogului. Cum am mai spus: nu o cunosc. Am avut ocazia să o ascult, dar doar atât. Oricum, nici nu trebuie să cunoști un om pentru așa ceva… mai ales un om talentat care-ți face sufletul să vibreze. Dacă stau bine să mă gândesc, mi se pare tare nedrept faptul că oamenii deosebiți trebuie să treacă prin astfel de încercări. Oamenii talentați ar trebui să ne încânte veșnic!

Din fericire, Monaliza a fost operată la coloană, femur și șoldul drept, dar lupta continuă! Acum urmează chimioterapie cu speranța că îi va fi salvat și ochiul.

Chiar dacă mai sunt nevoie de bani și chiar dacă va mai dura un timp – sunt sigură că o voi vedea din nou pe scenă. Eu voi fi undeva, ascunsă în public…


Cei care doresc mai multe detalii pot urmări reportajul realizat de postul local Absolut TV – CLICK AICI.


sursa: Facebook Monaliza Zegheru
sursa: Facebook Monaliza Zegheru
4 gânduri despre „Oamenii talentați ar trebui să ne încânte veșnic

Lasă un răspuns

