La plimbare pe străduţă · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Surrender

surrender

M-am uitat în ochii lui. Erau parcă goi, dar mi-am amintit…

Eu. El. Un pat. Mă ținea strâns. Mă purta spre rai mușcându-mă de buze. Îl simțeam atât de-aproape. Urca și cobora pe corpul meu. Îmi dezmierda fiecare por cu fiecare por al lui…

Eu. El. Un pat. Singurul lucru pe care-l mai puteam face era să mă las pradă vibrațiilor din interiorul meu. Aș fi vrut să țip. Să scap. Să mă zbat. Mă ținea prea tare. Își cobora buzele parcă urmând un traseu precis – gâtul, apoi ocol în jurul fiecărui sân, burta… și-apoi… aaaaah… senzația aia de roller coaster…

Eu. El. Un pat. Amândoi obosiți, dar fericiți. O promisiune…

If you hold me now
And leave me never
Say you’ll stay with me forever
Then I surrender, surrender
If you hold me now
And leave me never
Say you’ll stay with me forever
Then I surrender, surrender

11 gânduri despre „Surrender

  1. Odată cu fiece zi te descopăr, sau cel puțin așa cred, pentru că în fiecare zi îi oferi câte o surpriză. Înclin să cred că ești un soi de labirint în care te rătăcești ți te regăsești cu plăcerea nebunului boem care numai are nevoie de busolă.

  2. Imi place… Secventele astea intense, provocatoare, in oglinda, sunt delicioase. E un cadru intim, normal ar fi ca cititorul sa taca. Sa admire. Dar suntem pe taramul literelor, unde ochii sunt cei care isi iau rasplata. Fiecare duce impresiile unde doreste.
    Nu va opriti, ati creat deja o mica lume. Si e frumoasa.
    Sunt fanul scrierilor tale, chiar daca tac de cele mai mult ori. Acum sunt fan si in partea cealalta. 🙂 Zi minunata sa ai.

Lasă un răspuns

