La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (12)

Sursa foto: devianart
Sursa foto: devianart

Vine toamna. E inevitabil deja. Oricât aș mai vrea zile de vară – deja parcă simt mirosul ăla de frunze ruginite. Oricât s-ar lupta căldura, ziua a devenit prea scurtă așa că seara-i potolește dogoarea fără drept de apel.

Oooof… Cri-cri-cri, toamnă gri…

Dar, hai să nu ne mai plângem! Sigur găsim noi lucruri mișto de făcut și toamna! Până una alta – vă recomand eu niște chestii mișto de citit / văzut / ascultat!

De pe bloguri și doar de pe bloguri

O carte de citit

Cel care mă așteaptă… de mult mă aștepta, ce-i drept! V-o recomand tuturor, e… WOW! (Detalii în curând).

Un film de văzut

E cam vechi, dar…

Ceva de ascultat

Și cam atât… momentan. Revin mai târziu cu un interviu frumos 🙂 O duminică frumoasă, dragilor!

P.S.

Sursa foto

15 gânduri despre „Recomandări (12)

  1. Mulțumesc, Diana, că m-ai recomandat! Mă bucur tare mult că nu ești superstițioasă. 😀
    Melodia Indilei este o alegere foarte bună! 😀 Filmul nu l-am văzut, dar e trecut „la caiet”. Să ai o duminică liniștită! 🙂

    1. Oh, n-am de ce să fiu superstițioasă 🙂 I love black cats 🙂 sunt atât de elegante și misterioase 😉 Te-am recomandat cu drag… Trebuie să vezi filmul, e foarte interesant 😀 Da, mi s-a părut potrivită pentru azi piesa asta. O duminică frumoasă! 🙂

      1. Eu fără lămîie, dar dacă ție îți place, uite:

        (Victor sends a lemon beer towards Illusion; cold, wet and ready to be tasted; mind the glass and carefully sip it while keeping your eyes closed, picturing the most beautiful thing you desire)

        😉

  2. Cum m-ai recomandat tu, mama a Astridei 🙂 Eu pare ca umblu cu papadia la ureche, doar ca mi-o tot sufla vantul si raman doar cu ceva ce pare a sceptru papadifer. Indila e o alegere intotdeauna speciala. Si deschiderea ta pentru alti bloggeri. O seara placuta si, nu uita Astrid. Deja mi-a scris 10 scrisori. 🙂

Lasă un răspuns

