La plimbare pe străduţă · vitrine

Super, super, super… SuperBlog

superblog (2)
photo credit: Sarah Sharna (http://www.sarahsarna.com/cyber-monday-steals/)

Da, ați citit bine! De ce? Pur și simplu asta am simțit. Tare curioasă sunt cum mă voi descurca într-un asemenea concurs. Dacă stau să mă gândesc bine, nici nu văd SuperBlog ca pe un concurs – e, mai de grabă, o modalitate de  a descoperi până unde-mi merg limitele scrisului pe o temă impusă. Nici notele nu mă interesează așa tare, doar să văd cum pot scrie atunci când nu scriu din simțământ sau, cel puțin, nu-mi aleg tema. Unde mai pui că o să cunosc oameni mișto.

Asta-i tot… momentan! Să vedem cum va fi! Cine mai intră-n joc?  Eu mi-am ascuțit condeiul…

superblog
photo credit: SuperBlog (http://super-blog.eu)
46 de gânduri despre „Super, super, super… SuperBlog

      1. Sunt curios care este „palmaresul” tau, la asemenea competitii!? Fiecare si-a format o „celula” in blogosfera. Pentru mine tu vei reprezenta „celula” mea de blogosfera, la acel concurs (asta daca nu se mai inscrie nimeni dintre „cunoscuti”) si voi fi suporterul tau. Apropo de asta, la concursurile de pana acum, favoritii mei au ocupat, de fiecare data, locul doi. Sper sa nu-mi strici „palmaresul”! 😀

          1. La ce „incaierare” literara va fi, orice „loc” ar fi „aur”. Cred ca ar fi cea mai mare „constuctie” de litere, a ta. Mai mare decat „Astrid”, unde scrii „ce vrei”. Acum va trebui sa scrii, ce vor altii si cum vor ei. Vei avea de luptat cu fondul, dar in principal cu forma. Candva am avut o mica discutie referitoare la facilitatea versul alb (=fond) in raport cu versul clasic (=fond+forma). Stiu ca iubesti libertatea „versului alb”, dar acum va trebui sa scrii „versuri clasice” (+bonus, teme impuse). Iti tin pumnii stransi! Nu uita ca orice loc obtinut inseamna „consacrarea”! Chiar daca ceilalti nu vor observa asta, tu vei stii ce poti. Vei lupta cu cei mai „salbatici” bloggeri de litere, in cel mai „salbatic” mediu de competitie. Mai greu de atat, nu are ce sa fie (exceptand un eventual concurs interational)!

                1. Participanți vor fi o grămadă, din toate categoriile, dar nu e chiar literar, îţi trebuie creativitate, dar textele nu vor fi literare (deși eu voi încerca să le dau o tentă)

  1. In momentul in care am verificat Reader-ul WordPress pentru noile postari, ascultam (si inca ascult) albumul Live 1999 al celor de la Supertramp. Si ce vad in Reader? Super, super, super… SuperBlog! Super formatie (Supertramp), Super Blog (Illusion’s Street)!

    Succes la concurs!

  2. zici ca nu te intereseaza notele? haha, stai sa vezi ! 🙂 de cate ori nu am spus si eu la fel … iti doresc mult succes si la cat mai multe satisfactii personale din aceasta competitie frumoasa dar si grea!

  3. Bun venit in SuperBlog!
    Iti multumim pentru inscriere si iti dorim succes! Speram sa te regasim la linia de finish si ne-am bucura sa te cunoastem si personal, la Gala SuperBlog. 🙂
    Inspiratie din plin si toate cele bune!

Lasă un răspuns

