La plimbare pe străduţă · poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Azi nu scriu (Hit the Road Jack vs. Vorbește Vinul vs. Irreplaceable)

Azi nu scriu. Azi te expulzez. Ce frumos a sunat asta… Rectific: AZI ÎȚI FAC DRACU’ BAGAJELE, O DATĂ PENTRU TOTDEAUNA. E mai potrivită exprimarea asta pentru tine.

M-am săturat să fiu aia finuță. M-am săturat să fiu aia care te iubește și-ți iartă tot. M-am săturat să-ți caut scuze. M-am săturat să te susțin în tot. M-am săturat să vorbească vinul pentru tine. Fazele astea nu țin prea mult la mine. Și bunătatea mea are o limită -WOW! Tu ai nevoie doar de mine, de lovele și de zile. Eu am nevoie de mai mult, căci declarațiile astea prind la puștoaice nu la mine!

Crezi că-i ușor? Chiar crezi că-i ușor? Să tot stai s-aștepți. Să speri. Să tragi de fiecare moment să fie… și-n final să realizezi că asta nu-i iubire… că totul e… evident – în altă parte?

Da, vreau să pleci. Nu mă tem de singurătate. O cunosc de mult timp deja. Ș-oricum parc-am fost singură-n doi. Dragul meu, nu-s femeia care să se complacă și-o știi!

M-am săturat să fiu gospodină. M-am săturat să-ți încălzesc patul noaptea degeaba. M-am săturat de promisiuni deșarte.  M-am săturat… Știi ce? Gata. N-are rost. Îți fac bagajele și… hit the road Jack!

Nu, nu mai vreau s-aud nimic!

azi nu scriu

15 gânduri despre „Azi nu scriu (Hit the Road Jack vs. Vorbește Vinul vs. Irreplaceable)

Lasă un răspuns

