La plimbare pe străduţă · vitrine

Arta urbană pe străduța mea

Cine mă vede mereu sus pe toc, cu aspectul meu de domnișoară de oraș – sigur mă crede vreo fițoasă fără de cu seamă. Dar nu-i așa. Dau oricând un local simandicos pentru o plimbare prin jungla urbană (daa – sunt un fel de Jane 😆 )

11924563_1033212650022172_1311704120596638496_n

Da, asta-s eu, Iluzica in the flesh – pentru cine nu mă știa! Ador viața urbană și nu mi-e rușine s-o spun. Iar arta urbană… Ei bine, arta urbană e unul din lucrurile ce mă inspiră! Are un vibe al ei care-mi face inspirația s-o ia razna pe un flow dement.

Graffiti? Graffiti e pictură coborâtă-n stradă combinată cu mesaj social, e poate cea mai vie expresie a culturii urbane. Cine spunea că blocurile trebuie să fie gri?

10413381_1033892913287479_798276340654924773_n

Graffiti e vocea unei generații… generația mea! Mai că-mi pare rău că n-am talent și nu pot pune mâna pe spray să-mi pun imaginația-n joc și așa!

Fotografia urbană? E alt lucru ce-mi place la cultura urbană. Surprinde oameni, locuri ascunse. Pare ușor de făcut, dar nu-i de joacă cu fotografia… trebuie să știi care-i momentul potrivit pentru-a face click pe buton!

Urbanul e mai mult decât un stil de viață, mai mult decât o cultură. E feeling. Întrebați-i pe bikeri sau pe street danceri!

Aș putea să vă scriu la infinit și doar la superlativ despre „arta străzii” – doar și blogul ăsta e ca o străduță. Chiar așa, cum ar fi să aduc niște urbană aici, ce-ați zice? Știu și de unde să mă inspir – de la evenimentul Urban Culture ce va avea loc la Sun Plaza Shopping Center între 18 și 28 septembrie!

Puțină culoare urbană n-ar strica, nu?

Desktop3

P.S.

Mulțumesc prietenelor mele Cristina și Loredana pentru fotografii!

20 de gânduri despre „Arta urbană pe străduța mea

          1. De cine să depindă firescul, normalitatea?! La ţară, în proximitatea naturii lăsată de capul ei, totul este firesc, la locul său, iar a te integra în această stare…este normalitatea.

              1. Oraşul este o construcţie artificială abiotică. Aerul viciat, apa, alimentele, inflaţia de comunicare, aglomeraţia şi stresul presupus al acestora…cred eu că sunt argumente sufuciente împotriva oraşului. Eu l-am părăsit acum 25 de ani şi mă felicit pentru aceasta. Realitatea a întrecut orice imaginaţie, motiv pentru care îndemn…HAI LA TARĂ…

Lasă un răspuns

