La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (13)

6f250b54632fd54f7c58c0f4ee98fc0e

E duminică (deja), mă uit în arhivă și-mi zic: 13… am ajuns la 13! 13 „episoade” de recomandări. Se pare că vă place – așa că nu o să mă opresc.

Ce-am mai citit pe bloguri?

Multe lucruri frumoase, mi-a fost tare greu să aleg. Sincer, mai aveam puțin și dădeam cu banul 🙂

De pe site-uri / publicații online…

… mai exact de pe casesigradini.ro am ales un articol foarte despre cele mai frumoase străduțe din lume (se putea altfel? :lol:).

O carte de citit

Elenis mi-a recomandat o carte pe care abia aștept s-o devorez: Citindu-l pe Turgheniev. Pare interesantă, chiar dacă acțiunea – după cum povestește Elenis – e întortocheată mai ceva ca-ntr-o telenovelă Mexicană… ay ay ay!

Un film de văzut

M-am uitat la filmul recomandat de Renata, Necazurile lui Gilbert Grape – mi-a plăcut, vi-l recomand!

Ceva de ascultat

O duminică frumoasă, dragilor!

8 gânduri despre „Recomandări (13)

Lasă un răspuns

