Poeziile mele

Dream catcher

Întind mâinile spre tine,
Dar nu mai ești –
Patul e gol de mult.
Prefer să mă mint
Nopțile…
Altfel
Nu dorm:
Mă macină
Singurătatea unui corp nemângâiat
Combinată cu
Deziluzia unui suflet încețoșat de despărțire
Și negriciunea unor gânduri mai amare
Decât cafeaua ta de dimineață
Aveam nevoie de aroma pieptului tău,
De respirația ta în părul meu,
De mâna ta pe sânul meu stâng…
Aveam nevoie de toate astea – da –
Pe post de dream catcher…
Acum mă bântuie și-n vise
Lipsa ta.

dreamcatcher

12 gânduri despre „Dream catcher

  1. Te poţi despărţi de iubit \iubită, se poate…dar niciodată să nu te desparţi de IUBIRE, aceasta nu te părăseşte decăt dacă tu o părăseşti. N-o trăda şi nu te va trăda niciodată.

Lasă un răspuns

