La plimbare pe străduţă · poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele · vitrine

Maria, berea și… degajarea

27 septembrie. 15 minute înainte de începerea meciului Irlanda-România.

Maria se ridică din pat. E cam răvășită, dar tot bine arată. Cu o mișcare ce-ar trebui penalizată ia cămașa mea de pe jos și-o aruncă pe ea. Îi vine cam largă, dar parcă-i vine mai bine decât mie. Se îndreaptă spre geam în acea unduire caracteristică ei. Deschide fereastra și rămâne acolo.

maria, berea si degajarea

  • Așa, să mai intre niște aer aici. Sper să nu fi rămas și gemetele pe undeva, să speriem lumea.
  • Eh, și cu tine acum, eu zic că le-ar plăcea să te-audă… Hai, lasă privitul pe fereastră! Mai bine du-te și ia câte o bere Stejar apoi treci în pat, începe meciul!
  • Bere? La meci? Unde te crezi la fotbal? Ăsta-i rugby, dragă! Permite-mi să te citez: „Un bărbat de esență tare se răsplătește cu bere doar după ce meciul s-a încheiat. Nu consuma bere Stejar în timpul secvențelor filmate.” Ha!
  • Bine, bine, vino aici atunci.

S-a cuibărit la pieptul meu – caldă și îmbietoare ca întotdeauna. Nu mă mai satur de femeia asta. E ca o bere rece, doar că ea e caldă – în rest, sunt la fel de tentante.

S-a năpustit asupra mea cu o viteză de panteră. Mirosul ei m-a invadat. A  întins mâna, cred, și a înșfăcat ceva de pe noptiera. S-a aruncat înapoi pe perna ei. Am observat că avea telecomanda în mână. A apăsat pe un buton.

  • Uite, asta e o degajare oportună! Chiar acum începe meciul!
4 gânduri despre „Maria, berea și… degajarea

Lasă un răspuns

