Gânduri scrise · Jurnal

Jurnal pentru zilele când vrei să plouă cu vise

Săptămânile astea am muncit ca bezmetica. Au fost zile în care nu-mi mai vedeam capul de… telefoane. Bine, am avut și ceva momente de respiro: atunci când mai luam pe furiș o gură de… blog sau în weekend-uri (mulțumesc prietenelor mele dragi!).

Azi e vineri. Plouă. Cum de scriu file de jurnal numai când plouă? M-am trezit și mi-aș fi dorit să plouă cu vise, nu cu apă. Dar când plouă cu vise, plouă în sens invers: de jos în sus, iar stropii au forma baloane cu aer cald.

sursa foto: Facebook Turca la un ceai
sursa foto: Facebook Turca la un ceai

Azi sunt liberă, dar cu ce preț? Lucrez în weekend… de la 12 la 15 și apoi de la 19 la 24 (daaa, am pauză de patru ore). Și uite așa ratez eu minunăție de lansare… din nou…

În suflet e liniște, dar… sigur e vorba doar de aia de e înaintea unei furtuni. La mine în suflet e mereu vâltoare, deci nu mă mai las păcălită.

În casă – mama face sfeclă murată (yum)… eu stau pe lângă, cică ajut…

Meșteresc de zor la Astrid. Nu cred că o să termin la timp pentru concursul despre care vă spuneam mai demult și asta dintr-un motiv simplu: scrisul e o stare, iar pentru a scrie la romanul meu am nevoie de trei stări diferite…

O ascult pe Indilla cum se învârte în vid.

Citesc Eleganța ariciului de Muriel Barbery… de fapt, mai am puțin și termin. Urmează la rând Soni a lui Andrei Ruse.

Mă gândesc… ce coafură să-mi fac săptămâna viitoare la cununia Corinei 😆 la lansarea pe care o ratez mâine… la cum voi munci eu în weekend…

Am învățat că serviciul îți dă rău planurile peste cap.

Aștept cununia Corinei cu Alex!

Îmi doresc pace, liniște, iubire – nu v-am plictisit deja cu asta!

Și cam atât, momentan… mai târziu revin cu tradiționala dezbatere de vineri!

13 gânduri despre „Jurnal pentru zilele când vrei să plouă cu vise

  1. Spui că la tine în suflet(?!) e mereu vâltoare…Nu te cred…La tine în suflet este mereu lumină, pace, iar faptul că pe cerul conştiinţei trec norii, mai negri sau mai albi ai gândurilor, că uneori mai plouă , că mai tună şi fulgeră uneori…CERUL conştiinţei rămâne neschimbat în lumina soarelui adevăruluiu,al iubirii. Aşa sunt sufletele toate, pe care din păcate nu le conştientizăm ÎNCĂ.
    Acum…pentru a scrie,pentru a te pune în stare de creaţie…este suficient să fii AUTENTICĂ, spontană…tu insăţi.
    Pace, linişte şi iubire…nu pot fi dorinţe…Ele sunt consecinţele unei trări în deplină conştienţă, în realitatea prezentului UNIC.
    Şi astea NU sunt vise…scopuri, sau speranţe…

Lasă un răspuns

