La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (14)

S-a mai dus o săptămână… cu bune, cu rele, cu știri despre refugiați, cu lucrat în weekend (still in progress), cu ratat de evenimente pe care le-am așteptat cu sufletul la gură, cu cadouri neașteptate, cu… un cont de Instagram nou-nouț (mă puteți urmări și acolo, da 😀 ), cu… multe.

Dacă sunteți mai norocoși decât mine și astăzi leneviți, vă dau eu câteva texte de citit + alte recomandări, ca de obicei.

Ce-am mai scris pe alte site-uri/bloguri

În cazul în care nu v-ați plictisit de mine, puteți citi guest post-ul despre fericire pe care l-am scris pe Jurnalul unui Adam.

De pe bloguri adunate…

Dacă vreți să-i mai citiți și pe alții, iată selecția mea:

Ceva frumos de citit

Ieri am primit din partea Editurii All cel mai nou roman semnat de Cecilia Ahern – Anul în care te-am întâlnit (proaspăt ieșit din tipar). M-am îndrăgostit pe loc (nu se putea altfel… cu așa copertă). Am lăsat totul baltă și am citit câteva pagini și tot ce vă pot spune e… wow! (revin cu detalii curând).

cecilia ahern

Un film de văzut…

Pentru că august s-a grăbit…

Ceva de ascultat

Și dacă nu v-ați săturat de mine…

mai puteți citi și guest post-ul despre tocuri și voodoo scris pentru blogul lui Cristian China Birta.

… cam asta e, pe săptămâna asta! O duminică frumoasă și plină de soare pe străduțele voastre interioare, dragilor!

12 gânduri despre „Recomandări (14)

Lasă un răspuns

