În trecere pe străduţă · La plimbare pe străduţă

Cristina Lincu dincolo de armonia acvatică

Cristina Lincu e unul din bloggerii ăia care, mă jur, au un motoraș ceva, că altfel nu se poate să fie atât de activi (și o spun eu care fac destul de multe). Și am spus că e mamă a trei băieți? O cunosc de… un an și ceva și o urmăresc cu drag peste tot pe unde se poate. Am prins-o în trecere pe străduță și mi-am zis să nu o las să scape prea ușor – așa că i-am pus câteva întrebări.

Bună, Cristina! Mă bucur tare mult c-ai acceptat acest interviu! Pentru început, aș dori să le spui cititorilor mei câte ceva despre tine.

Bun găsit, Diana, iluzie dragă. Mă bucur că te-ai gândit la mine pentru acest interviu. Sunt soţie, mamă, consultant în comunicare şi content writer. Simultan sau separat, în funcţie de situaţie… Scuze, mă strigă unul dintre copii, aşa că rectific: mamă sunt non-stop.

Ai multe proiecte în online – cum reușești să le împaci pe toate? Și, mai ales, cum se împacă tot ceea ce faci cu meseria ta de 24/7 de mamă a trei băieți?

Nu le împac, le amestec. Prioritari sunt copiii, dar mă dedic cu aceeaşi pasiune tuturor proiectelor, acestea făcând parte din ceea ce sunt eu azi şi nu doar din punct de vedere profesional.

Cum ai descoperit scrisul?

Influenţată de părinţii mei, ambii traducători, dar şi autori de volume proprii. Pe la 10 ani scriam un roman pentru copiii – al cărui personaj principal era un robot – dar şi câteva versuri. Acum mă amuză teribil să le răsfoiesc şi să îmi regăsesc în spatele lor copilăria fericită.

Dar blogging-ul?

Am mai spus-o şi, deşi nu îmi face onoare, ăsta este adevărul: am descoperit bloggingul din întâmplare. Însă a fost o întâmplare superbă pentru care sunt recunoascătoare!

Există vreun gen de articol pe care nu l-ai scrie nici în ruptul capului?

Încă nu am fost pusă în această situaţie, dar nu aş scrie articole cu al căror subiect nu m-aş simţi confortabil sau mi-ar contrazice principiile.

Ai câștigat SuperBlog 2014. Cum a fost experiența SuperBlog – per ansamblu? Te așteptai să câștigi?

A fost o experienţă intensă, solicitantă şi fascinantă. SuperBlog, înainte de toate, este o comunitate frumoasă de oameni talentaţi. Sincer, nu mă aşteptam să câştig, însă când am realizat că ar fi posibil, nu am mai putut accepta altă variantă. Am scris cu plăcere şi emoţie, iar asta mi-a transformat toamna anului trecut într-o lecţie de perseverenţă.

Ai vrut vreodată să renunți la ceea ce faci și să o iei de la capăt făcând ceva complet diferit?

Nu numai că am vrut, dar am şi făcut-o. Am lucrat mult timp în marketing (prin diferite corporaţii, la Bucureşti şi la Madrid) şi în comunicare, am făcut jurnalism (tot în Spania), iar acum mă dedic proiectelor din on-line. Totuşi, dacă stau bine să mă gândesc, există o legătură între toate aceste activităţi ale mele, probabil că altceva, radical diferit, nu aş putea să fac…

Revenind la tine, cum e Cristina dincolo de paginile virtuale unde-și așterne cuvintele?

O femeie agitată, mereu pe fugă, mereu în acţiune, (doar) visând la tihnă. O femeie de aproape 40 de ani care se simte ca la 20 atât de mult încât, uneori, chiar uită că anul naşterii este undeva, demult, în secolul trecut. Dar este atât de bine!

cristina lincu

O amintire dragă care-ți trece acum prin minte…

Sunt norocoasă, am multe… însă cele mai dragi sunt legate de tatăl meu (care, din păcate, nu mai este de 5 ani printre noi).

Omul care a avut un rol decisiv în formarea a… ceea ce ești tu, în ziua de azi…

Părinţii mei, soţul meu, copiii mei… nu aş putea numi doar o persoană, căci aş minţi.

Să vorbim puțin despre fiii tăi, ce nu ai vrea să auzi niciodată de la ei?

Ca orice mamă, am temeri legate de viitorul lor şi de modul în care vor evolua, având în vedere că noi, părinţii, nu putem (şi nici nu trebuie, clar) controla totul, deşi parcă am vrea. Nu aş vrea să-i aud (să-i ştiu) nefericiţi.

Uite o întrebare care nu știu de ce mi se pare amuzantă: cum îți închipui că vei fi când vei fi de trei ori soacră mare? Nu mi te pot închipui ca-n povestea lui Creangă…

Aoleu, nici eu… Sincer, prefer să nici nu mă gândesc. (Oare mi se vede ochiul de la ceafă?)

Un vis ce abia aștepți să devină realitate…

Proiectul „Chic-Elite” pe care îl dezvolt împreună cu prietena mea Dana Tudor. Este vorba de o comunitate feminină, on-line, căreia te invit să i te alături. Lansarea va avea loc în octombrie odată cu una dintre probele concursului de blogging creativ SuperBlog 2015, probă pe care o sponsorizăm alături de Casa de modă ELLIS.  

Un gând care-ți trece acum prin minte…

Aş vrea un supliment la vară, se poate?

Ne pregătești surprize (pe blog) sau nu planifici lucrurile de genul acesta?

Depinde, însă acum mă centrez pe Chic-Elite, aşa cum spuneam, dar voi continua să scriu pe blogul meu de suflet ghiduşii.ro.

Un gând de încheiere, te rog…

Mulţumesc pentru ocazia de a mă destăinui, mulţumesc cititorilor tăi pentru momentele pe care mi le-au acordat şi vă doresc tuturor să nu vă pierdeţi entuziasmul în orice faceţi.


P.S.

În afară de site-urile deja mențioate, pe Cristina o mai găsiți aici și aici

P.P.S

Mulțumesc, Cristina! Mulțumesc pentru absolut tot!

12 gânduri despre „Cristina Lincu dincolo de armonia acvatică

Lasă un răspuns

