Poeziile mele · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

September

credit foto: Tonqer V
credit foto: Tonqer V

Trezește-mă când se termină septembrie,
Da, cum spune cântecul…

Trezește-mă când se termină septembrie –
Nu vreau să-l văd
Cu frunzele lui ce se schimbă-n arămiu
Cu serile timpurii ce-mi amintesc de…
Zâmbetul tău
Și-o gutuie ce-am împărțit-o…
Cu foșnetul lui,
Cu mirosul lui de nuci și  struguri…
Ce-mi tezește amintiri cu tine, cu mine
Și-o banchetă din spate.

Trezește-mă când se termină septembrie,

Te rog…

Sursa foto

4 gânduri despre „September

Lasă un răspuns

