poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Living Next Door to Alice (night reading)

Știți formația aia Smokie? Au ei un cântec care mi se potrivește de minune: Living Next Door to Alice (bine, l-a mai cântat cineva înainte, dar nu am ascultat niciodată varianta aia). Singura diferență e că Alice a mea nu pleacă.

Alice a mea continuă să fie aici și să mă traumatizeze – cu corpul ei, cu vocea ei, cu simplul fapt că e prezentă pe aceeași stradă, cu noua ei verighetă. Ea are 31, eu 24. Prostu’ ăla nu-i de-ajuns pentru ea. Odată, când fumam pe fereastră priveam spre camera ei. Lumina era aprinsă, geamul era deschis. Făceau sex, dar… tare dezamăgitoare prestația lui. Oare de ce joacă ea în piesa asta ieftină…

Îmi amintesc și acum prima noapte. Eu aveam 17, ea 24. Nu eram virgin, dar avea să-mi dovedească că nu știam nimic. Era miezul nopții. Profitam de faptul că ai mei dormeau duși și trăgeam un fum pe fereastră. Ea a coborât dintr-un taxiu. S-a așezat pe bordură. Plângea. Am simțit un impuls și-am sărit pe fereastră. M-am dus la ea. Mi-a spus să plec, i-am spus că nu-i trotuaru’ lu’ mă-sa’ și mi-am aprins un fum. Ea continuă să plângă. În cele din urmă mi- cerut un fum. I-am întins țigara, a tras un fum și s-a înecat.

Ce-i porcăria asta? Hai la mine, am eu ceva mai bun. M-am dus. Am intrat în camera ei. Nu m-am uitat cum era, dar ce importanță avea. Dintr-un sertar a scos niște ierburi și apoi a început să ruleze. Și-a aprins țigara. A tras un fum puternic și s-a întins pe spate. Știu că avea o rochiță neagră minusculă și decoltată și niște ștrampi plasă. I-am privit formele îndeosebi sânii.

Alice

A rămas pe spate. Ai încercat până acum? M-a întrebat ea întinzându-mi țigara. Am zis că nu. Nu știi ce pierzi! Trage un fum. Nu a fost extraordinar, a fost chiar nașpa. Dar nu puteam să-i arăt asta, am mai tras unul și-ncă unul și parcă și-a făcut efectul. Începeam să mă simt tot mai relaxat. M-am întins lângă ea. A început să râdă zgomotos.

  • Ce lame! În loc să-mi petrec noaptea cu idiotul de care m-am despărțit, uite-mă stau în pat cu… un.. puțoi… haaahaaaahaaaaaaahaaaaaaahaa… scuze, dar așa te văd…
  • Dar vezi prost!
  • A da? Nu cred!
  • Pot să dovedesc!
  • Da? Ia să vedem!

A sărit pe mine. Era… femeie. Nu mai experimentasem asta. M-a sărutat sau, mai bine spus, limbile noastre au început un război mondial ce-a avut repercursiuni tocmai în pantalonii mei. Mi-am plimbat mâinile pe spatele ei și apoi i le-am strecurat pe sub fustă, am strâns-o de fund.

  • Hmmm, promițător.

M-am năpustit asupra ei cu încă un sărut pervers. M-am ridicat, ea îmi sta în poală. O sărutam și-i frământam sânii… Am vrut s-o-ntorc, să vină sub bine. S-a împotrivit. M-a împins. Mi-a ridicat tricoul, a început să mă sărute coborând spre… ah – și-acum îmi amintesc cum a fost în clipa în care a ajuns în punctul critic.

Ce-a urmat apoi e greu de descris. Un război între două ființe ale căror trupuri voiau să se împletească, dar mințile le ordonau să câștige controlul asupra celuilalt. Era o luptă. Eu o mușcam – ea mă trăgea de păr, ea mă mușca – eu o plesneam peste fund, eu o trăgeam de păr – ea își înfigea unghiile în mine.

De fapt, dacă stau să mă gândesc bine, așa a fost mereu… până a apărut ăsta…

Mai trag un fum. Noaptea e rece. Lumina din camera ei e stinsă. Precis dorm. De ce stau eu să mă tot gândesc la ea și la cât de nașpa o fute ăla? Ea l-a vrut, să se spele pe cap cu el. O fi de la vodcă?

7 gânduri despre „Living Next Door to Alice (night reading)

Lasă un răspuns

