Recomandări

Recomandări (15)

În primul rând, aș dori să mulțumesc WordPress-ului pentru funcția de programat postări. Altfel, nu știu cum de reușeam să respect runda de recomandări duminicale. Am avut o săptămână tare plină, iar ziua de azi le întrece pe toate.

În cazul în care sunteți mai norocoși decât mine și deja v-ați plictisit de știri despre moartea întâiului tribun al țării, despre refugiați, despre… pff ce-o mai fi – iată lista mea de recomandări.

b946dd178b907117b455d3492ea38c53

De pe bloguri am adunat…

…multe articole interesante. Mi-e și greu să fac renunț la vreunul din articole așa că – aveți ce citi.

O carte de citit

Eu nu prea am timp azi… citiți voi pentru mine. Niște poezie – dacă se poate, de preferat Nichita!

Un film de văzut

Cum nici de filme nu prea am avut timp în ultima vreme (și azi cu atât mai puțin), vă las o recomandare făcută de Alexandra de la Hyperliteratura – Amy (cum o să prind puțin timp liber, o să-l devorez la propriu!).

Ceva de ascultat

…deși sunt ocupată am o stare… ludică (sper să se aplice și pentru ziua de duminică)

O duminică frumoasă, dragilor!

P.S.

Nu prea o să fiu prin zonă… deci nu știu cât de prompt voi răspunde comentariilor voastre, dar tot le aștept.

P.P.S

Vinerea asta nu am avut timp și de dezbaterea tradițională, dar mă revanșez vinerea viitoare cu un concurs! (Dacă uit – să mă trageți de urechi!!!)

2 gânduri despre „Recomandări (15)

Lasă un răspuns

