Jurnal

Nu știu ce stare am

Nu știu ce stare am. E un amalgam de griji, bucurie, sictireală, disperare… Sunt ca un tablou de-al lui Picasso. Săptămânile astea am muncit aproape fără întrerupere. Am încercat să profit de fiecare minuțel liber, dar… sunt lucruri ce nu țin de tine și totuși te afectează.

nu  stiu

Azi e luni. Mă pregătesc să intru în tură. N-am chef. Aș avea nevoie urgent de un concediu însă e imposibil.

În suflet e vraiște. Cu asta am spus tot. Nici cuvintele nu mi se adună.

În casă plutește așteptarea.

Meșteresc … o să sar peste rubrica asta de data asta, nu am forță pentru nimic.

O ascult pe Christina Aguilera cântând Oh, Mother.

Citesc – Anul în care te-am întâlnit de Cecilia Ahern.

Mă gândesc la prea multe de-odată.

Am învățat că mai am multe de-nvățat (parcă era și un cântec ce avea versul ăsta).

Aștept zile senine pe străduța mea, altfel voi avea nevoie de o pauză.

Îmi doresc… de data asta doar liniște.

Voi ce mai faceți, dragilor?

24 de gânduri despre „Nu știu ce stare am

  1. Cam ca si tine….in plus eu simt un sentiment acut de a distruge ceva si o dorinta de a muri putin si apoi sa ma intorc dupa vreo cateva decenii , cand nimeni nu isi mai aminteste de mine….cam asa…
    O fi , dracului , cacatul asta de toamna nenorocita!!!!

  2. Cu jumătate de gură spun că încă mă bucur de vară şi aştept să înceapă facultatea. Dar stai liniştită Diana… va veni şi era ta: plimbări, drumeţii, o cafea la cea de seară şi muuuult timp liber în care te vei putea răsfăţa. 🙂
    Spor la muncă, draga mea şi o săptămână cât mai uşoară.

Lasă un răspuns

