poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Living Next Door to Alice (2)

Eram amețit bine și totuși am ieșit din casă.  Aveam nevoie de o gură de aer și de una de asflat. Casa mă-nebunea. Lumina de la fereastra ei bătea fix în a mea. La dracu’ cu Alice și-așa e curvă și mai e și… proastă, măcar de-ar fi fost una cu stil. E doar o ordinară cu trup de nimfă… păcatele tinereții! Sigur îl înșeală p’ăla, dar oare cu cine?

Din casa lor se-aud țipete. Nu țipete de plăcere. Nu sunt nici simulări de-orgasme. Pur și simplu ce ceartă. Oare de ce-mi pasă? Îmi văd de drum. Nu știu încotro mă îndrept. Sigur o să sfârșesc în vreun bar amestecând vodca din sânge cu altceva și mâine o să-mi încep ziua rugându-mă la WC.

… Mda, previzibil. Am ajuns fix în față la Grunge. Muzica vibrează până-n mine. Parcă mă îmbie. Dacă intru… sigur îmi vărs amarul și-l înlocuiesc cu alcool.

  • Călin?

Vocea-mi sună cunoscută, mă întorc. Un kilometru craci, pardon picioare. Șolduri late. Talie subțire. Sâni mari. Gât fin. Fața aceea… Parcă o știu de undeva.

*

  • Cum adică pleci? Pur și simplu pleci?
  • Ana, ce nu-nțelegi. Am fost cu alta. Mi-am dat seama că nu ești tu ceea ce caut… ci ea e!
  • Pleacăăăă! Pleacăăăă! A început ea să strige cu ochii în lacrimi.

*

Ana… iubita mea, cea pe care am lăsat-o pentru Alice. S-a schimbat. E femeie. Dar fața e aceeași. Se uită uimită la mine. Eu nu știu ce să spun.

  • Îmi pare rău, cred că v-am confundat!

De data asta pleacă ea, dar ceva nu mă lasă să-i permit asta.

  • Ana!

Se-ntoarce.

  • Știam că ești tu! Ești aproape neschimbat. De ce nu ai răspuns?
  • Nu mă așteptam să te văd.

*

Dimineață. Soarele-mi bate în geam. De când nu am mai fost atât de liniștit? Nu-s nici mahmur. Mă ridic din pat. Mă îmbrac. Mă duc în bucătărie. Scormonesc prin dulap. La naiba, n-am cafea. Pfff. Trebuie să ies să cumpăr una urgent, noroc că e un tonomat vizavi. Deschid ușa. Alice mă întâmpină rezemată de mașina mea. Are niște ochelari negri, o geacă de piele și-o rochie neagră. Fumează tacticos cu extra-aere de divă.

living next door to alice 2

  • Neața, Călin!
  • Neața, vecină!
  • Vecină? Izbucnește în râs.
  • Păi nu asta suntem.
  • Hai să trecem peste formalități, vecinule! Vreau să-ți fac o propunere de nerefuzat.
  • Știi ceva, Alice? Du-te și plimbă ursul. Nu mă interesează propunerea ta.

A rămas mască. Am traversat. A strigat că lucrurile nu vor rămâne așa. „Ba vor rămâne!” – mi-am zis în gând. Am băgat mâna-n buzunar după o bancnotă de un leu și-am găsit un bilețel:

Caută-mă pe Facebook – Ana S.

2 gânduri despre „Living Next Door to Alice (2)

Lasă un răspuns

