Concursuri · La plimbare pe străduţă

E vremea pentru întrebări

E vineri – deci e vremea pentru întrebări. Însă vinerea asta nu am să vă întreb nimic. Eu sunt cea care așteaptă întrebările voastre!

intrebari

Așa cum am anunțat pe blog, Facebook, Instagram și Twitter – azi facem un concurs! Regula o știți deja: am mai făcut concursuri de genul ăsta. Voi îmi adresați o întrebare printr-un comentariu la acest articol, eu o să vă răspund într-un alt articol și întrebarea cea mai originală va fi premiată!

Ce puteți câștiga? Dacă mă urmăriți pe social media deja știți, dacă nu puteți da un mic click aici. Exact, romanul Eleganța ariciului de Muriel Barbery. Ah… și o dedicație specială de la mine 🙂

Până când îmi puteți adresa întrebări? Data limită este 30 septembrie, iar câștigătorul va fi anunțat pe 1 octombrie la ora 10.

Asta ar cam fi tot! Ask me stuff, my dear ones!

62 de gânduri despre „E vremea pentru întrebări

  1. Daca ai putea sa te desprinzi din mrejele timpului ai alege sa te intorci in trecut pentru contura printre cioburile unei vieti sparte de prezent un nou inceput sau ai alege sa folosesti tot ceea ce ai spart in trecut pentru a cladi un viitor mai bun ?

  2. Cum preferi să-ți imaginezi că venim și revenim noi la plimbare pe cocheta străduță a iluziilor? Există câteva intersecții importante care ne poartă pe toți aici sau fiecare și-a făcut potecuța lui spre tine? 🙂

Lasă un răspuns

