La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (16)

Toamna și-a intrat în drepturi, dar mintea mea e încă pe câmpii. Totuși – asta-i vreme de lenevit așa că… iată câteva recomandări 😀

De pe bloguri…

…am adunat câteva articole frumoase.

Ceva de  citit

Mintea-mi stă la Bacovia azi…

Un film de văzut

Cred că e printre puținele filme car mi-au plăcut mai mult decât cartea:

Ceva de ascultat

Cam puține recomandările de azi? Păi am zis că e vreme de lenevit! Voi ce mai faceți?

14 gânduri despre „Recomandări (16)

Lasă un răspuns

