La plimbare pe străduţă · poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele · vitrine

Cafeaua de dimineață

cafea
sursa foto: Pinterest

Are ochi de cafea, piele de cafea, miros de cafea. E învăluită în șapte văluri… fluide precum o cafea. Îmi inundă toate simțurile ca o poțiune magică urmată de un mic șoc electric.

Aș vrea s-o ating… Dar fuge de mine. Încep s-o urmăresc. Aroma ce-o lasă în urmă mă învăluie. E tare și totuși atât de catifelată. Totul în jur se disipează. A mai rămas doar ea: fină și-mbietoare ca 1001 și una de nopți arăbești. Până și fuga ei e ca un dans. Uneori i se mai zărește câte-o gleznă sau vreo încheietură – și ele au culoare de cafea. Mă incită.

Pe măsură ce goana devine tot mai nebună, aroma ei devine tot mai pregnantă. Mă poartă pe sus și-apoi mă aduce cu picioarele pe pământ. Sunt viu.  Măresc viteza, dar nici ea nu se lasă. Alergăm prin bazar, dar eu ignor tot: culori, texturi, îndemnuri, chipuri. Cred că m-a drogat. Inima mi-o ia la galop. Vălurile maronii i se revarsă în urmă într-un ritm frenetic și totuși lent… Poate-aș putea s-o prind de unul și s-o trag spre mine. Întind mâna și, cu vârful unui deget, reușesc s-ating un văl. E lichid și catifelat…

Poooooooooooc! De afară se aude un zgomot. La naiba, iar am visat despre cafea!

Pe balcon, Șeherazada mea 24/7 stă și privește atent ce se-ntâmplă afară. E acoperită cu un cearceaf alb. Știu sigur că mintea îi e însă în altă parte: la o poveste ce-o va scrie mai încolo. În mână are o ceașcă de cafea. Aburul ei se ridică în forme senzuale și îmbietoare.

sherezada mea
sursa foto: Pinterest

Mă ridic greoi din pat… bătrânețea, deh… Mă îndrept spre ea. Ea nu fuge. O cuprind cu brațele, ea se curbează pisicește. Ce-mi place să-i simt trupul pe al meu… Aroma de cafea iar mă atacă prin învăluire – exact ca în vis! Iar se disipează totul. Cui îi pasă că un idiot și-a bușit mașina de n’jde mii de euro!

  • Neața, somnorosule!
  • Neața!

Se desface din brațele mele. Și mă privește c-un zâmbet ștrengăresc. Ochii ei sunt tot de cafea, dar pielea îi e albă și părul îi e blond. Dar ce contează? E a mea, nu ca năluca arăboaică din vis!

  • Cafea? Mă-ntreabă ea, întinzând-umi cana ei.

mketonlineIau o gură. „Lichidul vieții” îmi mângâie papilele și-apoi îmi pătrunde în corp. Îmi invadează venele, celulele… începe să-și facă magia.

  • Ce bună e! Faci cea mai bună cafea!
  • Mulțumesc, dar știi că nu e meritul meu! Noroc că ai găsit tu magazinul MarketOnline.ro cu atâtea oferte grozave! Cafetiera profesională pe care am luat-o face o cafea WOW! Mă simt de parcă-aș fi în Turcia de Fiecare dată când beau o cafea din asta!
  • Mie-mi spui? De când avem cafetiera Arzum visez o… cadână de cafea!
  • O cadână de cafea? Și ce-i faci?
  • O alerg!
  • Ah… credeam că ceva mai interesant… Oricum, îmi place ideea! Știi ce? M-ai inspirat să scriu o poveste despre… o cadână de cafea ce-i vrăjea pe sultani și-i ținea treji, nu prin dansul ei – ci prin aroma ei, prin culoarea pielii ei!
  • Ce frumos, iubita mea inspirată! Îmi mai dai o gură de cafea, te rog?
  • Dar de ce am luat cafetieră? Du-te și fă-ți!

arzum okka


P.S.

Acesta a fost prima mea poveste din competiția SuperBlog 2015. Vor mai urma și altele!

20 de gânduri despre „Cafeaua de dimineață

Lasă un răspuns

