La plimbare pe străduţă · vitrine

Nu încap în televizor

Mi-e dor de diminețile în care mă uitam la televizorul alb-negru „Diamant” și-i spuneam mamei că vreau și eu la Tip Top Minitop, dar că sunt prea mare pentru a încăpea în televizor. Chiar așa: oare unde locuiau toți oamenii ăia micuți?

Mi-e dor de desenele animate ne-dublate în limba română de pe CartoonNetwork cu care mă delectam câțiva ani mai târziu după perioada Tip Top. Atunci deja aveam cablu – altă viață!

Mi-e dor de Sailor Moon, de Xena, … aaa și de Abracadabra. S-au dus vremurile ălea: până și Abramburica a crescut și a devenit o fashionista în toată regula.

nu incap in televizor

Mă cunoașteți: sunt un om al cărților. Dar asta nu înseamnă că nu mă mai uit și la televizor. Dimineața mă uit la știri – chiar dacă sunt o visătoare, trebuie să fiu și informată, nu? Noaptea mă uit la documentare – despre perioada antică, despre mistere și secrete, femei celebre, animale, Science of Stupid, Brain Games sau emisiuni gen Pawn Stars. Uneori mă mai uit și la câte un film deși l-am mai văzut de n-șpe mii de ori cel puțin. Ah… și mă mai uit și la MasterChef!

Televizorul nu dăunează (dacă știi la ce să te uiți). Televizorul poate educa și, mai ales, te destinde – mai ales atunci când te uiți la ceva frumos după o zi lungă de muncă. Mie-mi place să stau în pat, cu husky-ul lângă mine 😀 și un ceai cald (eventual).

Ce mi-a venit să vă scriu azi despre televizoare? Păi am văzut o ofertă super tare la UPC. Probabil ați văzut și voi reclama sau cel puțin ați auzit despre asta: timp de trei luni ai 50% reducere și îți poți alege și un premiu. Nu degeaba sloganul campaniei este Lungește-te la distracție cât vrei tu!

Singurul lucru pe care-l regret este că tot nu încap în televizor! Am câteva monede vechi de vânzare… oare cât mi-ar da Așii Amanetului pe ele?

4 gânduri despre „Nu încap în televizor

Lasă un răspuns

