La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (17)

Ce mai faceți, dragilor? Sunteți bine? Credeați că am uitat de recomandări? O fi blogul ăsta sub embargou SuperBlog, dar nu am cum să trec cu vederea așa ceva. Oricum fiți fără grijă: mi-am luat rolul de Șeherezadă în serios și promit să vă scriu doar povești pe perioada competiției!

Până una alta vin cu câteva recomandări la ceas de seară! Sper să vă placă!

De pe alte bloguri

Pe GoodRead.ro am scris despre…

… campania Librar pentru o zi! Dacă sunteți din capitală nu puteți rata întâlnirile de miercuri seară de la Librărie Bizantină!

Un film de văzut

(unul din preferatele mele)

O carte de citit

Beautiful You de Chuck Palahniuk… asta dacă vă ține să citiți ceva mai hardcore (pe bune, Grey e apă de ploaie!).

Ceva de ascultat

O poză frumoasă de pe Pinterest…

…că tot m-am transformat într-o Șeherezadă – ceva cu iz arăbesc:

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

