Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Only… love

only

Proastă. Am crezut ca o proastă-n ochii ăia mari… din nou. Mi-am zis să nu. Mi-am zis că-i doar să-ți dau o lecție… Dar ochii tăi, parfumul tău, pielea ta – sunt droguri pentru mine.

Proastă. Stau ghemuită și-mi plâng de milă. Soarele se strecoară-ncet prin jaluzea. Mă arde. Nu era de ajuns c-am sufletul pârjolit? Nu era de ajuns plumbul ăsta ce-mi țintuiește voința? Nu era de ajuns…

Telefonul sună. Vocea ta-mi taie respirația. O clipă. Închid. O lacrimă-mi crestează obrazul și mi se stinge c-o înțepătură adâncă.

I tell myself you don’t mean a thing,
And what we got, got no hold on me
But when you’re not there I just crumble
I tell myself I don’t care that much,
But I feel like I die ‘til I feel your touch,

Only love, only love can hurt like this,
Only love can hurt like this
Must have been a deadly kiss
Only love can hurt like this

Un gând despre „Only… love

Lasă un răspuns

