Amintiri blogosferice · Jurnal · La plimbare pe străduţă

Undeva departe

Săptămânile astea am avut impresia că scrisul mi se scurge din trup. Am făcut eforturi să-l țin în loc… și asta-n timp ce mintea mi-o lua razna la muncă. Cred c-am intrat și în sevraj de câteva ori…

Azi e joi. Nu știu cum e afară – am jaluzelele trase. Aud cum trec autobuzele pe strada din spatele blocului. Zumzăitul lor se-mpletește cu televizorul. Într-o oră încep munca. Ce n-aș da să fiu în altă parte… undeva departe – să nu-mi mai pese de tâmpenii (de preferat).

undeva departe

În suflet tot încerc să fac loc pentru oameni și sentimente noi. Oare voi reuși? Wish me luck!

În casă… acalmie…

Citesc Beautiful You de Palahniuk – revin cu detalii în curând!

Ascult – v-am spus deja: știrile și autobuzele.

Mă gândesc că uneori mă complic aiurea pentru nimicuri.

Am învățat că tot nu am suficientă răbdare.

Aștept zile mai frumoase!

Îmi doresc ceea ce știți deja: pace, liniște și iubire (nu neapărat în această ordine) + o vacanță undeva departe.

Voi ce mai faceți, dragilor?

18 gânduri despre „Undeva departe

    1. Încântată de cunoștință 😀 Și eu mă bucur că m-ai găsit 😀 Eu mai știu câțiva argeșeni cu blog (dar unii sunt mai… ascunși, iar altele au bloguri fashion – nu cred că e domeniul tău 😆 )

Lasă un răspuns

