La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (18)

Și-au venit vremurile geroase. Sper că sunteți cu toții bine. Eu sunt cam răcită… norocul meu că e duminică, deci pot lenevi în voie cu o cană de ceai alături. Asta vă recomand și vouă!

Ah.. și pentru acompaniament – iată și celelalte recomandări!

Ceva de ascultat

Ceva de citit de pe bloguri

  • Dacă aveți chef de plimbări, ce ziceți de o tură sau mai bine două prin Londra? Și Fata Veselă, și Monik m-au ispitit teribil!
  • Poate preferați o vizită la Strada Viitorului, nr. 23 – Corina ne e gazdă!

Ceva de citit de pe publicații online

Ceva scris de mine pe GoodRead.ro

  • Am avut ocazia de a-l intervieva pe Igor Bergler, autorul cărții-fenomen Biblia Pierdută.

Ceva de văzut…

…deși nu prea e genul meu, dar mi s-a părut cazul să recomand și ceva mai diferit: Project Alamanac.

O lectură numai bună pentru vremea de afară

  • Bacovia! Orice alt comentariu e de prisos.. e poate una din puținele zile când îl dau pe divinul meu Nichita pe Bacovia (stone me if you wish!).

O poză pentru ziua de azi

Că tot vorbeam de ceai… tea anyone?

f4c2a928f43b54e5581c9a889457d659

O zi frumoasă, dragilor!


P.S

Mai încolo e posibil să vin și cu o poveste 😀

16 gânduri despre „Recomandări (18)

  1. Buna dimineata,

    Iti multumesc foarte mult pentru recomandarea articolului meu. Mi-am inceput ziua cu zambetul pe buze datorita tie! Apreciez enorm gestul facut de tine.

    Ii astept pe toti, cu drag, pe Strada Viitorului!

    O zi superba sa ai!

  2. Azi am fost negru pe plantatie , muncesc de la 6 am….si uite ca politistul din colt nu e la datorie , sa ma laude , asa ca ma laud singura…Ce-am plantat? Impreuna cu musiu am plantat zacusca si urmeaza castraveti murati…punem , adica.

  3. Diana, îți mulțumesc mult pentru recomandarea postului meu, dar și pentru toate recomandările ce le faci de-a lungul timpului. Ne dai ocazia să descoperim povești noi, calde, oameni deosebiți, relatări inedite. O duminică frumoasă!

Lasă un răspuns

