La plimbare pe străduţă · vitrine

Tricouri… ce pot spune ele despre tine

E tare greu să ieși din mulțime cu bani puțini. GREȘIT!  E mult mai ușor decât ai crede! Poți ieși din mulțime cu un stil vestimentar lejer (daaaaa – nu-i nevoie să te „încoțopenești” cine știe cum – cum ar spune mamaie) și, în același timp le poți spune și celorlalți câte ceva despre tine.  Cum? Păi nu ai auzit de tricouri personalizate până acum?

tricou mesaj amuzant 2

Sigur ai văzut și tu numeroase tricouri cu mesaj care mai de care mai haioase. Astfel de obiecte vestimentare sunt un foarte bun mod de a ieși în evidență. Ce poate fi mai bun decât un tricou care să vorbească despre calitățile tale: frumos, deștept și… bogat? Ți-ai putea crea chiar un brand personal.

Sau… poate fi o emblemă a grupului! Ați putea face propria voastră petrecere cu tricouri haioase! Sună interesant? Chiar e! Da, am făcut-o și pe asta! Când? Cum? Stai că-ți povestesc.

Nunta prietenei mele Z. se apropia cu pași repezi. Ne tot gândeam să-i facem o surpriză. Stripperi? Neah… prea mainstream! Hai să-i facem o petrecere surpriză cum făceam noi când eram în liceu: muzică, voie bună, caterincă! O petrecere altfel, nu una a burlăcițelor simandicoase! A fost pur și simplu o petrecere a noastră, ba chiar am avut și niște tricouri speciale: cele „luate” au avut tricouri cu mesajul „Taken”, iar cele singurele (ca mine) am avut tricouri cu mesajul „50% single” – să nu părem prea abordabile.

Mereu am fost o gașcă deosebită de celelalte. Nu ne-am luat după trenduri, prostii de la TV sau eu mai știu ce. Întotdeauna ne-a plăcut să fim altfel, iar tricourile noastre nu au fost precum o uniformă. Dimpotrivă, au stârnit multe glume, râsete… Ce să faci – îmbrăcămintea personalizată are efectul ăsta.

Eu una mă gândesc serios să-mi creez un stil aparte, funny & fresh folosind tricouri de genul ăsta. Ce atâta feminitate în garderoba mea! Deja știu un magazin de tricouri personalizate online care e absolut genial!


P.S.

Acesta a fost al cincilea articol pe care l-am scris pentru competiția SuperBlog!

7 gânduri despre „Tricouri… ce pot spune ele despre tine

Lasă un răspuns

