Cafeneaua Soarelui · La plimbare pe străduţă · vitrine

Eu + 5000 de euro = ?

De când am aflat enunțul celei de-a șaptea probe din SuperBlog, nu mai am liniște! Mă tot gândesc: „ce-aș face eu cu 5000 de euro?”. Ce-i drept, e o sumă frumușică… probabil ar trebui să jefuiesc o bancă pentru a dispune de atâta bănet. Sau, mai bine, pot aplica pentru programul de loialitate de la Banca Transilvania. Aș primi un card de cumpărături și aș aduna puncte STAR. Mi-aș putea cumpăra o grămadă în rate fără dobândă din cele peste 7500 de magazine partenere.

Și totuși.. ce-aș face eu cu atâția bani? Hmmmm…

shopping
sursa foto: Harper’S Bazaar

Dacă ar fi să vă luați după ce spune mama… aș face shopping… mult shopping. „Tu ești bolnavă cu atâtea cumpărături! Unde ai de gând să le mai pui și pe astea, nu vezi că șifonieru’ ăla dă pe dinafară?” – aceste cuvinte se aud foarte des la mine în casă. Sincer, shoppingul e una din activitățile care mă relaxează. În plus, moda se schimbă mereu! Și pantofi… pfff, niciodată nu ai destui pantofi! pe bune acum: cine poate rezista unei așa tentații?

aruncat cu banii
sursa foto Google

Ce-ar crede tata… nu, nu ar crede că-mi fac o schimbare de sex, pur și simplu nu am găsit o poză care ilustrează ceea ce ar spune în care să apară o femeie. Conform părerii lui, sigur aș
arunca cu banii pe fereastră! „Lumeee, plouă cu bani, veniți și luați!” Ei, poate nici la modul ăsta… dar, nu sunt cea mai chibzuită persoană pe care o cunosc! „Fără număr! Fără număr! Fără număr!” – zic!

carti
sursa foto Pinterest

Ce-ar spune mătușa și bunica? Ele mă văd tare… intelectuală. Sigur mă văd la casa vreunei librării cu un teanc de cărți în brațe și apoi  citind îngropată în cărți. Bine, deja fac asta! Nu pot intra într-o librărie fără să cumpăr ceva… pur și simplu nu pot! Când văd o carte interesantă pfff… parcă mă cheamă cu-n cântec din acela cu care sirenele ademeneau marinarii pe timpuri (ce vremuri!).

sursa foto Pinterest
sursa foto Pinterest

Ce-ar crede prietenele mele + sor’mea? Că mă „delectez” cu niște cartofi prăjiți de la un cunoscut fast-food (fără ele, reaua de mine!). Am și eu defectele mele, iar de plăceri vinovate nu mai zic! Sunt OM și cartofii prăjiți crocanți la exterior și pufoși la interior sunt unul din viciile mele. Nu, nu-mi pasă de chimicale și aditivi (aruncați cu pietre dacă nu vă convine, dar asta sunt!).

sursa foto: thecommentator
sursa foto: thecommentator

Ce-ar crede „boyfriend-ul” din dotare? Tot felul de gadget-uri. Mai mult pentru el, că eu… nu sunt așa pretențioasă (și, între noi fie vorba: sunt și puțin atehnică).  Eu sunt o visătoare, nu știu ce-aș face cu atâta aparatură, dar el… nici nu vreau să mă gândesc!

masina de scris
sursa foto Pinterest

Ce-ați crede voi, cititorii blogului? Sigur v-ați gândi că-mi iau vreun instrument de scris, din moment ce știți de pasiunea mea pentru cuvinte. Un laptop modern sau o tabletă ultimul răcnet? O agendă „fancy” – că am o pasiune pentru agende? Poate o mașină de scris „vintage”? Nu ați fi atât de departe de adevăr… însă nu cred că aș cheltui 5000 de euro doar pe asta…

cadouri
sursa foto Pinterest

Ce aș face de fapt? În primul rând aș cumpăra cadouri… muuuulte cadori pentru toți cei dragi! Am  o inimă mare și obeză (știți asta deja) – deci acesta ar fi primul lucru pe care l-aș face dacă aș avea la dispoziție 5000 de euro sau un card de cumpărături cum este cel pus la dispoziție de Banca Transilvania. Apoi aș face niște cumpărături pentru mine: un telefon nou (că asta pe care îl am face figuri); haine, pantofi, cosmetice & co; cărți… și mai vedem! Programul STAR oferă atâtea posibilități încât mi-e tare greu să mă hotărăsc!

Voi ce-ați face cu 5000 de euro?

16 gânduri despre „Eu + 5000 de euro = ?

  1. Tare grea mi se pare proba asta :)) eu zic ca întâi trebuia să ne dea cei 5000 de euro și apoi vedeam noi. Da măcar nu băleam degeaba la vise :))

  2. Cand te apuci de cumparat cadouri , sa ma bagi si pe mine in lista….mi-ar place cadou o excursie in Islanda , daca tot te vor da cei 5000 de euro afara din casa 😛 😀
    Nah , si cu asta ti-am raspuns si ce as face eu cu 5000 euro ! 😀

  3. Cam atat costa sa te dai „de-a-nvartitelea” pe Tera, cu un vapor din acela mare (cu de toate). Daca gasesti altceva mai interesant, incitant, palpitant….sa-mi zici si mie! Tine cont ca la final, primesti bonus, o zi de viata in plus (din partea lui Jules Verne). 😀

Lasă un răspuns

