Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Taci un pic

Baby… taci… doar taci măcar un pic! Te rog, taci un pic! M-am săturat de siropoșenii luate din cărți și texte alambicate cu-același înțeles! Câți ani crezi că am, 14?

Vreau fapte, nu vorbe! I like it rough – chiar dacă-s femeie! Strânge-mă, mușcă-mă, posedă-mă… te rooog! Eu abia aștept! Chiar nu-ți dai seama ce pierzi?

taci

Cred că nu… Tot stai cu mintea plecată aiurea. Îmi plac cuvintele frumoase. Ador să fiu ridicată-n slăvi, dar baby – dulcegăriile astea-s de mult fumate și pierdem timp prețios aiurea. Ți-am mai zis!

Baby, ia o dată frâiele, nu doar în pat… în relație în general. Nu mai visa! Nu-mi mai recita din Neruda și Nichita. Lasă cuvintele alea ce ți se învârt prin cap și se adună-n ode.

Coboară pe pământ, fii bărbat! Ia decizii, inițiative, apără-mă… nu mai trăncăni atât că faci, că dregi, că femeile trebuie respectate! Cuvintele zboară, o știu mai bine ca oricine (Da, chiar mai bine ca tine! Chiar nu vrei să ne întrecem!). Eu vreau fapte!

Taci un pic! Trage-mă spre tine și dă-mi un sărut sălbatic!

8 gânduri despre „Taci un pic

Lasă un răspuns

