Cafeneaua Soarelui · Dezbaterea de Vineri · La plimbare pe străduţă

Mame singure

În ultimii ani numărul mamelor singure a crescut considerabil. Motivul pentru care sunt singure este destul de însemnat, dar (în același timp) contează prea puțin. Cel mai important e că sunt singure într-o societate care încă nu a scăpat de nici de obiceiul de a arăta cu degetul, nici de acela de a compătimi excesiv.

Mamele sunt niște ființe uluitoare, nu știu de unde atâta răbdare și atâta putere. Însă mamele singure sunt și mai extraordinare: ele trebuie să joace și rolul tatălui.

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Cum azi e vineri aștept de la voi păreri, povești… Ah, și încă o întrebare, voi v-ați descurca în rolul de mamă singură? Eu cred că nu aș face face.


P.S.

Săptămâna viitoare vom vorbi despre tați!

P.P.S & Off-topic

Săptămâna trecută vă provocam la un concurs în care vă invitam să vă spuneți părerea despre blog.  Am decis să prelungesc termenul cu o zi, astfel, cei care nu și-au exprimat părerea o mai pot face până mâine dimineață la ora 9!

12 gânduri despre „Mame singure

  1. E greu. De un lucru sunt sigură, dacă ești mamă și ești nevoită să crești singură copilul, pur și simplu o faci. Cel mic nu te întreabă dacă te descurci ori ba. E al tău, duceți ‘lupta’ împreună.

  2. Eu sunt o mama singura, din 2007. Si am doi copii, atunci aveau 10, respectiv 14 ani. Baiat si fata. Acum sunt de 18 si 22. Fata studenta, baiatul clasa a 12-a.
    Nu stiu cum m-am descurcat, dar cumva am facut-o. E un simt al datoriei care scoate femeia din cotidian, fiindca mama singura nu prea mai are cui se plange, cui se caina, la cine sa alerge, cine sa o aline sau sa o alinte.
    Devii fara sa vrei un soi de cruciat, de razboinic, de om care nu mai are cand sa se gandeasca la fleacuri. Serile sunt cele mai grele. Dupa ce se lasa linistea… E o dubla singuratate. Dar ai satisfactia dinspre copii, cele mai altruiste persoane din lume.
    Deci, e posibil. Te imbratisez.

  3. Nu sunt mama singura si nu stiu daca as razbi. Posibil. Am 2 copii, pentru ei as muta si muntii din loc. Dar la sfarsitul zilei as fi doar eu, si asta e destul de greu! Dar nu imposibil. Respect maxim pentru toate mamele/tatii singuri!

  4. Draga mea , in calitate de fosta mama singura , desi nu stiu daca se poate pune musiu la socoteala pentru fi-miu , iti spun ca depinde de fiecare mama in parte cum isi duce crucea asta. Eu una , referindu-ma strict la mine , iti zic ca , privind inapoi , nu stiu de unde am avut puterea sa duc tot ce am dus in spate. Povestea este lunga si nu este nici timpul suficient si nici momentul sa iti umplu pagina cu povestea mea. Insa , ce iti pot spune este ca eu sunt o persoana care nu renunta usor la vise si la ceea ce si-a propus . Si , poate dura o zi , o luna , un an , un deceniu , o viata , daca vreau ceva si visez sa ajung acolo , o voi face. Singurul lucru ce m-ar opri ar fi sa pup TIR-ulintre faruri, pe autostrada 😁😁😁.
    Asa ca am dorit grozav sa razbat , mi-am dorit grozav sa gasesc solutia care sa ma smulga din catranul ala si am reusit…Iata-ma-s! Si nu cred ca am fost o tata rau si un mama proasta , daca sunt unde sunt.
    Nu , nu a fost usor si simplu , absolut deloc. Am niste amintiri de cosmar , insa eu stiu si cred ca ce a fost atunci nu a fost o intamplare si tot ce am trait a fost ca eu sa devin omul care sunt acum.
    Povestea e una din multe altele…si ce am trait eu probabil nu reprezinta nici macar 1% din ceea ce altii au trait.

Lasă un răspuns

