Concursuri · La plimbare pe străduţă

M-am pus pe studiat (+ câștigător concurs)

12105734_1055380184472085_656323880721115094_n
sursa foto: arhiva personală

Pe bune: m-am pus pe studiat! Nu, nu m-am apucat de vreun curs! M-am apucat să studiez feedback-ul primit de la voi. Mi-am notat ideile pe care mi le-ați transmis pe parcursul unei săptămâni și promit că voi ține cont de ele.

Așa cum știți, vă propusesem și un mic concurs. Însă, înainte de a dezvălui câștigătorul (sau câștigătoarea), țin să vă mulțumesc tuturor pentru gândurile bune, sugestiile și reclamațiile transmise! Sunteți foarte importanți pentru mie și, sincer vorbind, sunteți unul din motivele pentru care nu am renunțat la acest blog (că am mai avut și momente de astea!).

Și acum – să trecem la concurs! Răspunsurile voastre s-au adunat frumos (și automat) într-un excel!

Această prezentare necesită JavaScript.

Apoi am introdus în random.org numerele ce apăreau în excel în dreptul vostru (de la 2 la 31). Am apăsat pe generate și…

Screenshot 2015-10-17 10.46.39

Și, conform tabelului câștigătoare este:

Screenshot 2015-10-17 10.24.48 ed

Felicitări, Dorina! Tu ai câștigat o carte la alegere de pe Libris.ro (în limita a 40 de lei!). O să te contactez curând!


P.S.

Pentru cârcotași:

  • numerele au fot 2-31 pentru că pe rândul 1 apăreau capetele de tabel;
  • pentru poza în care apare numele câștigătoarei am editat print-screen-ul creat inițial, nu mi s-a părut necesar să fac altul!

P.P.S.

Vor mai urma și alte concursuri!

P.P.P.S.

Revin mai târziu cu un text magic…

11 gânduri despre „M-am pus pe studiat (+ câștigător concurs)

Lasă un răspuns

