La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (19)

A venit, a venit, a venit toaaaamnaa… și rândunelele-au plecaaat (era un cântecel pe care-l cântam la grădiniță, dar nu-l mai găsesc pe nicăieri). Pe bune acum, chiar a venit vremea aia brrrr (bine, azi pare să fie o zi însorită – cel puțin pe străduța mea!).

E octombrie, e toamnă… e duminică. Mâine o luăm iar de la capăt… dar, până atunci, zic să ne delectăm cu niște lucruri frumoase!

De pe site-uri / publicații online…

Nu știu dacă ați văzut cele două statui care se contopesc și apoi se despart. Dacă nu – trebuie neapărat să le vedeți, dacă da – nu strică să le priviți din nou!

Ceva de ascultat

De pe bloguri am adunat…

… multe texte frumoase după cum urmează:

Un film de văzut…

Încă nu l-am privit (incredibil, dar adevărat), dar cineva mă tot bate la cap cu el (și, în plus, se apropie noiembrie)

Ceva de citit

Am o stare ce mă-ndeamnă să vorbesc despre dragoste și alți demoni… așa că o să vă invit să citiți romanul lui Marquez – sigur o să vă placă!

La final…

Vă invit la ceva special: un latte cu dovleac 🙂

sursa foto pinterest
sursa foto pinterest
16 gânduri despre „Recomandări (19)

  1. 1. Mulţumesc din suflet!!!
    2. Nu era „A ruginit frunza din vii
    Si rândunelele-au plecat,
    Pustii sunt lanuri si câmpii
    Pustii sunt horele din sat” ? aia cu a venit, a venit toamna e a lui alifantis-acopă-mi inima cu ceva 😀
    3. Plâng la filmul ăla în hohote. De câte ori îl văd 😦
    4. Mulţumeesc mult!

  2. Dacă era un latte cu ciocolată, acceptam invitaţia! :)))
    Interesante recomandări! Dar, serios, nu ai văzut „Sweet November”? Nu se poate aşa ceva! Lasă deoparte tot ce ai de făcut azi şi pune mâna şi te uită.
    P.s.: Nu te lăsa înşelată de aparenţa zilei însorite. E foarte „brrr!” afară.

Lasă un răspuns

