Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

Anul în care te-am întâlnit

Există cărți de care te-ndrăgostești pe moment și-apoi îți rămân undeva stocate într-un fișier cu povești ce ți-au marcat sufletul. Dar, mai există și cărți ce te marchează atât de puternic încât nu pot fi stocate în același fișier, ele îți revin mereu în minte și-ți încălzesc sufletul.

O poveste ce intră cu ușurință în cea de-a doua categorie este Anul în care te-am întâlnit – cel mai nou roman al Ceciliei Ahern. Și, vă rog, nu dați ochii peste cap – nu-i încă un roman siropos. În această carte, povestea de iubire se conturează într-un plan secundar. În prim plan sunt puse nevoia stringentă de schimbare și renunțarea la prejudecăți.Un alt rol foarte important în această poveste îl joacă eterna întrebare: „poate exista prietenie între o femeie și un bărbat?”.

Cecilia Ahern vine cu un roman cald, pătrunzător și fascinant. Scriitoarea irlandeză „face jocurile într-un mod inteligent și inspirat, oferindu-ne lecții de viață ce invită la reflecție.” (remarcă cei de la Sunday Express).

Anul în care te-am întâlnit e o poveste ce dă de gândit, pe mine cel puțin m-am făcut să realizez că am și eu nevoie de o schimbare. Însă nu o să vă spun prea multe despre roman, va trebui să citiți voi și să aflați! Lansarea oficială va avea loc joi (22 octombrie), ora 19 la Cărturești Verona (ceainărie).

P.S.

E o carte feminină, da! Însă și domnii o pot citi, de ce nu?

P.P.S.

Nu-i așa că arată superb?

cecilia ahern

13 gânduri despre „Anul în care te-am întâlnit

  1. Mai, m-ati innebunit cu aceasta carte! Peste tot doar cartea asta o vad. Cred ca am sa o achizitionez (asta daca nu gasescpe cineva sa mi-o imprumute)sa vad ce e asa de misto. Doar recenzii bune am auzit. Mai sa fie!

Lasă un răspuns

