Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă · Scrisori către un necunoscut · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Am deschis…

am deschis

Dragul meu drag,

Până să te găsesc tot căutam. Ce? Nu știu. Pur și simplu căutam ceva aparte, o sclipire… în niște necunoscuți. Cu cât mă adânceam mai mult în căutare, cu cât dădeam de mai mulți străini pe care-ncercam să mi-i apropii, pe-atât mă închideam dezamăgită în căsuța sufletului meu.

Dar acum… acum am deschis larg ferestrele căsuței, să intre soarele și zâmbetul tău. Pari să fii serenitatea la care-am tot sperat și pe care-am desenat-o când eram mică în creioane colorate.

… Și-a trecut atât de puțin timp și, uite, ți-am deschis! Aștept să-mi invadezi sufletul.

6 gânduri despre „Am deschis…

Lasă un răspuns

