În trecere pe străduţă · interviuri cu mine · Jurnal · La plimbare pe străduţă

Câte ceva despre mine și cărți (în caz că vă era dor)

Tocmai când credeam că s-au liniștit apele cu Liebster Award (am primit vreo 14 lepșe)… hop a răsărit o nouă nominalizare – cu aer livresc de data asta. Cine s-a mai gândit la mine? Drăguța de bookysme.

Iată ce mă întreabă…

Cum ai ajuns în „lumea” cărţilor?

Ohhh… am mai povestit asta! Curioșii pot arunca o privire aici…

Uită-te în jurul tău şi spune-mi ce carte se află cel mai aproape de tine în acest moment? După ce ai găsit-o, du-te fuguţa la ea şi spune-mi care este primul fragment de la pagina 22.

Beautiful You de Palahniuk… nu prea am avut timp de citit, așa că a mers destul de greu lectura… Primul fragment de la pagina 22 începe așa:

  • Și cine ești dumneata?
  • Nimeni, se răstește bărbatul care stă în spatele biroului, cel mai vechi asociat al firmei. Ea nici n-ar trebui să fie aici! Nu e decât o asistentă. A picat examenul de barou de trei ori!

 

 

Care este citatul preferat dintr-o carte pe care ai citit-o? 

Nu mă pot decide. Dar… hai să zic unul care se potrivește cu starea mea actuală:

Iubirea e din altă lume și se ivește din senin, fără ca să știi de ce, se dă pe față, fără ca să știi cum, și te duce fără ca să știi unde. – Ioan Slavici, Mara

Ai găsit vreun personaj cu care te identifici? Care este acela şi de ce?

Doar unul? Trebuie să mă limitez la unul? Pffff… nu pot!

Un film făcut după una dintre cărţile preferate? Ce ţi-a plăcut sau nu ţi-a plăcut la el?

Fifty Shades of Grey 😆 parcă s-a tăiat cam mult din carte…

Ultima melodie pe care ai ascultat-o?

Chiar acum-acum? Asta:

Urmăreşti seriale? Dacă da, ce mi-ai putea recomanda?

Nu prea mai am timp 😦

Ce impresie ţi-a lăsat blogul meu?

Îmi plac recenziile tale, dar și celelalte articole – faci o treabă bună. Doar că ai prea multe articole consecutive… pe mine nu mă deranjează, dar ar trebui să planifici puțin postările 😀

Cartea pe care o citeşti acum, este…?

Abia am terminat Beautiful You… încerc să-mi revin.

Crezi că literatura contemporană este prea diferită de cea a secolului trecut? De ce?

Orice lucru se schimbă… e firesc!

Care este editura ta preferată?

Nu am o editură preferată.


P.S.

Cine vrea e liber să preia leapșa!

P.P.S.

Nu am uitat de recomandări!

 

4 gânduri despre „Câte ceva despre mine și cărți (în caz că vă era dor)

Lasă un răspuns

