La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (20)

Soarele parcă vrea să ne mai păcălească… dar nu-i iese (din păcate). E târziu. S-a dat și ora. E oficial vreme de stat tolănit(ă) cu o carte și-o cană de ceai sau cu persoana iubită alături sau… mai am eu câteva sugestii.

Ceva de ascultat

De data asta nu vă mai recomand muzică… vă recomand să ascultați liniștea. Profitați de ziua asta liberă pentru a face asta!

De pe bloguri

Eh – aici oferta e mai variată:

O carte de citit

Minte-am zboară la Brocart de toamnă de Teru Miyamoto… un roman excepțional de muzical!

Un film de văzut…

Eh… filmul e din alt registru, nu l-am văzut încă, dar pare interesant rău…

Și poza de azi e despre…

Nevoia mea de ceva călduros și pufos 😆

2443d5aba6f27211c3009914608dcac0

O duminică frumoasă în continuare, dragilor!

2 gânduri despre „Recomandări (20)

  1. Cred că toți avem nevoie de limba maternă, iar instituțiile statului nu ar trebui să-și permită „luxul” de a fi folosite de alte nații, ori interese… Să știi că românca din sufletul meu suferă de fiecare dată când trebuie să facă un pas înapoi, sau să-și plece ochii.

Lasă un răspuns

