Gânduri scrise

Despre dragoste și alți demoni

Când mintea ți se-nvârte și-n ea îți răsună doar un nume. Când inima ți se zbate și te ia cu tremurat prin tot corpul. Când te uiți la telefon din cinci în cinci minute deși v-ați despărțit abia acum 20 de minute. Când numeri secundele. Când în loc să iei zahărul, iei sarea și ești pe cale să ți-o pui în cafea.

Când te regăsești în ce scrie Nichita, Neruda, Shelley, Minulescu, Verlaine, Rosnard… și alți poeți… Când trupul ți-e ușor. Când nu mai ții cont de nimic. Când starea devine nestare. Când până și-n reflexia ta îl vezi pe celălalt…

E clar – e tipul să vorbim despre dragoste și alți demoni (și nu mă refer la cartea lui Marquez). Închide ochii și spune-mi ce… ba nu – pe cine vezi?

… Știam eu!

despre dragoste si alti demoni

12 gânduri despre „Despre dragoste și alți demoni

  1. The Doors pentru… „pe cine vezi” (vezi, iubesti…):

    Demons and Wizards pentru… demoni, dar mai ales pentru melodicitatea piesei:

    Si de la Demons and Wizards doar la The Wizard (Uriah Heep) pentru versuri:

    Si de ce nu si Rainbow Demon (tot Uriah Heep) ca sa raman in ton cu tema:

    As vrea ca in orasul meu fara caldura sa fie, pe undeva pe o straduta, un pub in care sa beau o cafea in timp ce rasfoiesc filele unor jurnale online, iar in difuzoare sa se auda sunetele pieselor de mai sus. Dar straduta asta ar avea deja un nume: Illusion’s Street!

    Hai sa mai ascultam o piesa, ca pe Ilusion’s Street avem mult de mers;
    Bard’s Song (Blind Guardian – in stransa legatura cu Demons and Wizards):

      1. Și eu iți mulțumesc pentru străduța de care te ocupi cu atât de multă grijă, astfel încât fiecare dintre noi să poată găsi ceva potrivit oricând dorește să se plimbe pe străduță!

          1. În comentariul meu anterior, după „grijă” am vrut să adaug „, cu pasiune”, dar mi s-a părut că astfel aș amesteca treburile edilitare cu cele personale. 😉
            Dar uite că o scriu aici! Faci treaba cu profesionalism, pasiune și dăruire!
            Felicitări!

              1. The pleasure is all mine! (English intended!)
                🙂
                Hmm… Nu vreau să monopolizez discuția! Oricum, dialogul îngustează treptat caseta de răspuns oferită de WordPress, așa că la un moment dat fie ajungem sa scriem pe verticală ca japonezii, fie trebuie să continuăm cu un nou comentariu ca și când am începe un nou dialog.

  2. Gata! Am descoperit nivelul maxim de raspuns la raspuns la raspuns… Dupa primul comentariu se pot da noua replici, adica echivalentul unui dialog echilibrat in care fiecare interlocutor are la dispozitie maxim cinci „interventii”! Apoi urmeaza un nou comentariu (ca acesta). 🙂

Lasă un răspuns

