La plimbare pe străduţă · vitrine

Cheesy Story

Sunt fan brânză de când mă știu! Am avut noroc (de fapt încă mai am) de o mamaie (v-am mai spus că bunică mi se pare rece) care deține rețeta pentru a crea o brânză perfectă! Nimic nu se compară cu brânza făcută de mamaie… sau cel puțin asta credeam până când i-am cunoscut pe ei. Cine-s ei? Păi cred c-ar trebui să începem cu începutul!

Toni-si-Toni-JR_small

Cotrobăiam de zor printre raioanele hypermarketului. Căutam de zor ceva deosebit pentru a prepara cina. Nu găseam deloc ceva care să mă inspire. Eram pierdută, toate planurile mele pentru cina romantică se prăbușeau precum World Trade Center pe 11 septembrie (ba chiar mai rapid)…

Am auzit o voce familiară, m-am întors și da… era chiar el: Toni Delaco. Nu-mi venea să cred, îl văzusem de-atâtea ori la televizor și acum era chiar în fața mea!

  • Mă scuzați, frumfondueoasă domniță, căutați ceva? m-a întrebat el galant.
  • Da, de fapt… da… – clar eram intimidată de prezența lui.
  • Șșșș… nu e nevoie să spuneți nimic. Știu deja totul! O domnișoară atât de rafinată precum dumneavoastră sigur va aprecia un fondue… sofisticat și ispititor precum zâmbetul dumneavoastră!
  • Ba nuuuuuuuuuuuuuuuu! Domnița sigur vrea niște brânză pufoasă (apare un puști zvăpăiat, blonduț, drăguț)… e mai pufoasă decât un norișor din vată de zahăr! Gustoasă precum poveștile pe care le știe doar mami!

Eh… și uite-așa, cu vorbele lor meșteșugite, Toni și Toni Jr. m-au convins să gust din sortimentele lor. Nu… nu am avut acea senzație de plutire c-an reclame, a fost mult mai tare de-atât: pătrunsesem în raiul brânzeturilor! Totul în jurul meu era alb, pufos, cu un miros divin de… brânză! Câtă armonie și fericire m-a cuprins…

Am cumpărat și brânză pentru fondue… și mozarrella… și niște halloumi… ah și vreo patru creme din acelea pufoase pe care mi le-a recomandat Toni Jr. Oare-am luat-o razna? Nu cred… doar m-am îndrăgostit de brânză (alta decât cea făcută de mamaie și nu-i ceva rău… până și ei i-a plăcut brânza pufoasă)!


P.S.

Povestioara brânzoasă pe care tocmai ați citit-o a fost scrisă pentru SuperBlog.

P.P.S

Voi sunteți fani brânză?

29 de gânduri despre „Cheesy Story

  1. În primul rând, succes!
    La cel de-al doilea post scriptum, răspunsul este da. Ce prefer? (Întrebarea asta am adăugat-o cu de la sine putere.) Prefer brânza tare și sărată de oaie. Există și un top 3 care continuă cu cea de burduf (în coajă de brad) și se termină cu camembert.

      1. 🙂
        Pe primele două le-am „descoperit” în copilărie, (senzațiile acelor vremuri sunt mult amplificate și durează o veșnicie, motiv pentru care este foarte greu să fie detronate), iar pe cea de-a treia mult mai târziu (sfârșitul adolescenței).

  2. Pufos articol! Mozzarela imi place mie 🙂
    PS: Vezi ca exista o greseala in textul tau – 11 septembrie nu 9 septembrie, nu de alta dar poate se supara Al-Qaeda o:))https://ro.wikipedia.org/wiki/Atentatele_din_11_septembrie_2001

  3. Pofticios articolul tau. Singura brinza care nu imi place este Blue chees( cea cu mucegai). Numai bine iti doresc, ca am o pofta de brinza ca ,deja, sint cu capul in frigider si savurez o bucata de cas.

Lasă un răspuns

