Jurnal · Jurnal de scris

Jurnal de scris (1): Cuvinte și competiții

Octombrie. Ziua scade considerabil – parcă i-ar fi frică de noapte (cine știe, poate o are cu ceva la mână). În jur… mult portocaliu și mult gri. Frigul devine tot mai pătrunzător.

Eu privesc, fac însemnări… cine știe când voi avea nevoie de ele. Momentan sunt prinsă-n mrejele SuperBlog. Inițial, voiam să particip doar pentru a vedea dacă sunt în stare… nu mă interesau notele, poziția… voiam doar să știu dacă pot respecta termenele și temele. Acum însă… după ce am fost în top încă de la început – vreau mai mult. Momentan sunt pe locul 1, dar cine știe – mai e mult până în decembrie!

 Recunosc, unele texte pentru SuperBlog poate nu au fost chiar așa cum v-am obișnuit. Poate puteam scrie și altfel… Însă voi ați rămas alături de mine și m-ați încurajat (indiferent de cum am scris). e destul de stresant să respecți niște termene strânse – mai ales când ai un job solicitant.

jurnal de scris 1

Când inspirația mă lovește mai scriu și alte texte. Mai ales c-am un muz nou care-și face loc în inima mea (pe zi ce trece tot mai mult). Dacă o să exagerez cu siropoșeniile între două probe SuperBlog – fiți blânzi, vă rog!

Astrid… a fost lăsată puțin în stand-by. A devenit prea dură, am nevoie de o pauză, de o gură de aer. Oricum aproape am terminat… deși am dubii că o să vă placă finalul pe care îl am în minte, dar încă de la început mi-am propus să fie ceva DIFERIT față de poveștile cu care v-am obișnuit.

Și ce-ar mai fi de zis despre scris? Eu oricum scriu într-una… v-aș putea povesti la infinit. Cred că v-ați prins că am creat o nouă rubrică: Jurnal de scris – voi umple câte o filă de fiecare dată când voi avea nevoia. Sper să vă placă!

2 gânduri despre „Jurnal de scris (1): Cuvinte și competiții

Lasă un răspuns

