Jurnal

Săptămânile astea

Săptămânile astea am zâmbit cu sufletul, nu am mai făcut asta de mult… dar parcă de data asta e diferit (sper să fie diferit). Oare nu va exploda după-atâta timp în care a stat adormit? Mă tem…

Azi e luni. Circul continuă. Mulți dau din gură: unii pentru rating/trafic, alții pentru că sunt prea limitați mental. Surprinzător sunt și mulți care fac ceva (că unii o fac pentru a se lăuda apoi pe feisbuc e partea a doua). Eu n-o să scriu aici că vai cât de afectată-șocată-bulversată-și alte sinonime exacte sau parțiale sunt! Da, sunt mișcată și revoltată deopotrivă, dar… atât – cum am mai spus: adevărata tragedie o simt acele familii ce acum sunt luate la puricat de cei din mass media.

Stau și număr orele până voi începe munca. Presimt că săptămâna asta se va scurge leeeeeeent și chinuitor – nu doar din cauza idioților cu care am de-a face zilnic, ci și din cauza foamei de senzațional grotesc de o văd peste tot…

Prefer să-mi văd de ceea ce se înfiripă în sufletul meu… e mai frumos și mai limpede, lipsit de toate falsitățile lumii.

În casă – liniște și cald…

Citesc  – Scrisorar de Șișkin (deja m-a cucerit).

Ascult liniștea… uneori avem nevoie de ea.

Mă gândesc la cineva anume, la cineva care nu mă-așteptam să mi se strecoare în suflet unde mi-a aprins atâtea luminițe!

Am învățat că bucuria stă în lucruri aparent mărunte.

Îmi doresc un concediu… dar ăștia din „jungla amazoniană” nu vor să ne aprobe pentru că… suntem în perioada aglomerată a anului.

saptamile astea

4 gânduri despre „Săptămânile astea

  1. Si mie mi se pare cea mai aglomerata perioada a anului , sfarsitul de an…parca innebunesc toti , toti vor bilanturi , situatii , dari de seama , rapoarte si raportari , inventare…si daca se poate sa fie facute ieri , ar fi tare bine….

Lasă un răspuns

