La plimbare pe străduţă · poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele · vitrine

Am fi…

Cerul e portocaliu sau roz… nu-mi dau seama, culorile astea parcă se îmbină într-un mod ciudat și dau impresia de căldură. Oricum ar fi, îmi amintește de zâmbetul Elei: cald și colorat, dar ea nu mai e de mult!

Sunt singur în patul ăsta imens, mă uit ca prostu’ la apus și mă gândesc la Ela și la cum a plecat ea val-vârtej.

  • Eu nu mai pot sta cu tine așa! mi-a spus
  • Dacă nu mai poți, pleacă! Eu nu te țin!

Și a plecat. Eu am rămas ca tâmpitu’… parcă eram anesteziat. Și-acum ce mai pot face? E deja târziu să mai încerc s-o aduc înapoi…

Ești penibil, Ștefane! Te lamentezi atât dup-o fustă! Ca ea mai sunt 1000… Oare?

Îmi plăcea să o cred unică și numai din acest motiv nu trebuia să o las să plece atât de ușor. Poate c-avea dreptate, trebuia să ne lăsăm de prostii, să ne facem și noi o familie așa cum trebuie! Ești prost, Ștefane… P-R-O-S-T!

golden tulipTrebuia să încheiem căsătoria. Am fi făcut o nuntă mare, la restaurantul Good Old Times… ăla de-i plăcea ei atât, de aparține de hotel Golden Tulip Times. Mare, spațios, elegant, dotat cu cele mai moderne facilități… era mereu impresionată de el. Ba chiar aveam și unde să-i cazăm familionul venit din provincie (la 4 stele chiar!).

Sigur am fi avut o nuntă classy, cum spunea ea. Decoruri simple și totuși sofisticate. Muzică bună și pentru toate gusturile, nu doar populară, ci și piese internaționale. Noi sigur am fi dansat pe Et si tu n’existais pas… și chiar așa: ce mai sunt eu acum fără Ela?

Ela… ea ar fi fost ravisantă. Într-o rochie albă, din aia de prințesă, cu părul inele… cu ochii verzi și sclipitori… Parc-o și aud spunând DA sau murmurându-mi la ureche în timp ce jucăm o horă: „Îți vine să crezi?”

Ștefane!!! Trezește-te din starea asta! O vrei? Fă-n puii mei ceva! Nu mai sta să visezi nunți rafinate cu meniuri delicate, rude din provincie bâțâindu-se sălbatic, decoruri de vis… O vrei pe Ela? Ia măsuri… cumpără-i un inel sau mai bine, de ce nu te apuci să plănuiești totul – știi unde vrea să fie nunta, știi cum vrea să fie decorul… cu meniul poate va fi mai greu, dar sigur o să găsești ajutor la restaurant!

12047172_10153708553810561_642325336665005884_n


P.S.

Poveste scrisă pentru SuperBlog

3 gânduri despre „Am fi…

Lasă un răspuns

