La feminin · La plimbare pe străduţă · Vise Şi Oglinzi

Ce vreau de la un bărbat?

Netul e plin de articole pe tema „ce vrea o femeie de la un bărbat”. Nu știu cât de reale / siropoase / generaliste sunt (că nu prea citesc d-astea). Nu știu ce vor altele – noi, femeile, suntem niște ființe mult prea complexe și nu putem fi cuprinse într-o pagină virtuală și nici într-una glossy (că nici revistele în format fizic nu se lasă mai prejos… cred).

Eu știu ce vreau eu – și despre asta e articolul ăsta! Dacă altcineva are alte preferințe, poate lăsa un comentariu. Deci… fără a mai lungi introducerea iată ce vreau eu de la un bărbat (sper că se aude unde trebuie!).

Câteva chestii „generale și de bun simț” (la liniuță)…

  • respect (pardon RESPECT  – așa cu litere maaaaari);
  • fidelitate;
  • să fie atent la toate acele mici detalii care îi scapă de obicei (să facă și complimente, nu ar fi rău);
  • un strop cât de mic de romantism;
  • să știe să se poarte în societate;
  • să fie îngrijit – nu trebuie să arate ca William Levy (câââh din partea mea, dar altele zic că e frumos…), Aaron Diaz, Matt Damon, Ian Somerhalder, Jamie Dornan, etc – dar nici Tatăl Pădurii;
  • să fie cu capul pe umeri;
  • să mă sprijine.
cuplu
sursa: Pinterest

Unele vor bani, eu…

Nu o să fiu ipocrită. Prefer un bărbat stabil financiar*, dar nu să mă sponsorizeze sau să mă îngroape în cadouri extravagante inutile. Am și eu banii mei, câștig bine, chiar mai bine decât multe persoane din țară. Vreau un partener stabil financiar pentru că atunci când intru într-o relație îmi propun să construiesc un viitor alături de persoana respectivă, iar asta… necesită bani (din păcate).

În plus, e frumos să ne facem împreună planuri: unde mergem în weekend, ce facem la vară,… să ne permitem să ieșim în oraș cu banii noștri! Ah… și nici nu vreau să mă gândesc cât costă să întreții o casă!

Un alt motiv e că nu văd de ce aș întreține o lichea! (No comment aici)

Sex?

Sexul e pentru relație cum e uleiul pentru motor. Bine, exagerez… nu sexul… intimitatea (în general) are rolul ăsta.

Și-n fine… „aberațiile” mele de visătoare

  • să ne trezim împreună în fiecare dimineață;
  • să râdem din orice nimic;
  • să stăm până târziu depănând amintiri din copilărie;
  • să mă surprindă cu… orice, dar să mă surprindă plăcut;
  • să mă calce pe nervi cu obiceiurile lui, cu pasiunea lui pentru sporturi și tehnologii pe care nu le înțeleg… orice dar să mă și calce pe nervi… fără asta relația ar fi plictisitoare!
  • să vrea să îmbătrânim împreună (asta ține de amândoi, știu).
sursa: Pinterest

P.S.

*stabil financiar – cel puțin pentru mine înseamnă să câștige decent.

P.P.S

Pentru curioase și curioși am găsit un studiu interesant 🙂

P.P.P.S

Domnilor, urmați și voi la rând – aveți puțintică răbdare!

P.P.P.P.S

Așa cum am spus la început, articolul acesta reflectă strict părerea mea!

45 de gânduri despre „Ce vreau de la un bărbat?

  1. Şi eu şi eu şi eu … sunt de aceeaşi părere. Şi eu mi-aş mai dori un lucru (care în momentul de faţă mi se îndeplineşte): să îşi dea seama când sunt supărată – să vadă că nu sunt „eu”. 🙂

  2. Sunt si eu pe aceeasi linie cu tine… doar ca la mine titlul ar fi altul: Ce as fi vrut de la un barbat … acum, dupa 14 ani cu acelasi barbat realizez ca in mare s-au implinit, unele sunt mai intense (să mă calce pe nervi cu obiceiurile lui, cu pasiunea lui pentru sporturi și tehnologii pe care nu le înțeleg… orice dar să mă și calce pe nervi… ) iar altele doar partial (să ne trezim împreună în fiecare dimineață – in acelasi pat, dar eu mai devreme cu 30 minute sa am timp sa pregatesc cafeaua, micul dejun si sa ma aranjez) :))
    Sper sa gasesti tot ceea ce iti doresti la barbatul langa care vei dori sa imbatranesti!

  3. Dacă nu aveai deja unul, dădeam anunț la ziar :)) că greu nu cred că e să îl găsești, mai ales că nu vrei marea cu sarea 🙂 Sau o fi greu? Oricum cred că prima parte e absolut normală, nu văd de ce ai merge pe stradă cu unu care se scarpină în nas sau scuipă din 2 în 2 metri. Și seara când pleacă de la tine se duce o fugă pe la Maricica, s-o mai împace puțin, c-a sărit-o câteva ture…

  4. Chiar eram curioasă în viziunea ta cum ar trebui să fie bărbatul perfect. Mă bucur să văd că nu ești pretențioasă, că toate aceste lucruri pe care le vrei sunt absolut normale și, poate, sub ceea ce meriți. Mă bucur! Acum sper să nu te oprești în căutarea ta la altceva decât ceea ce meriți!

  5. Ca sa fiu scorpie carcotasa , iti zic ca ce ai scris tu ca iti doresti aici , dupa descriere si cerinte , ai nevoie de o prietena 😛 😀 😀 😀
    Insa la modul serios , cu 2-3 mici exceptii , mi se par decente cerintele tale , nepretentioase ….poate putin cam egalitariste , dar si asta mi se pare firesc…As zice ,parere strict personala , ca daca ai adauga si un praf de feminitate , in cerinta , ar suna dus catre perfectiune!
    Imi place ce ai scris….ma regasesc in parerea ta in proportie de 70%. Dar e firesc….cumva eu am cam depasit perioada romantismului asta si a „aberatiilor” tale…carora nu le-as zice visatoare , ci doar tineresti. 🙂

    1. Eh… fiecare cu ale ei 😀 eu am scris strict din punctul meu de vedere… nu știu dacă e corect sau greșit, e doar cum văd eu lucrurile 🙂 Desigur, cu timpul se va schimba 😀

  6. Felicitati, dar asta In cazul tau pentru ca: Stii Cine Esti si Ce Vrei De La Viata Ta . Ai trecut prin viata ( si nu precum gasca prin apa ) si ai invatat din greseli si totusi nu mai exista FEMEI ci doar copile care viseaza. Aici si o idee la titlu : Sunt o Femeie care stie ce vrea de la EA si ce doreste langa EA 😉

  7. Daca arata totusi ca Ian Somerhalder, banuiesc ca nu-i dai cu piciorul :))
    P.S.: Nici mie nu-mi place William Levy. Niciodata nu mi-a placut. E prea metrosexual pentru gusturile mele.

    1. Păi cum să-i dai cu piciorul??? E păcat capital! (Cât despre William Levy – exactly my point of view – am vrut totuși să ofer o gamă variată de posibilități, că deh – gusturile nu se discută)

Lasă un răspuns

