Gânduri scrise · Jurnal

Cea mai bună cafea…

cea mai buna cafeaDraga mea,

Mă gândeam de mult să-ți scriu, dar ori nu găseam momentul, ori îmi dădeam seama că nu e necesar – tu știi că ești specială pentru mine. Dar, uite că azi simt nevoia să-ți scriu.

Știi, chiar ai dreptate „cea mai bună cafea este cea băută cu prietenii chiar și de la mii de km.”. Mereu am băut cea mai bună cafea în compania ta. Tu-mi știi toate problemele, toate of-urile, eu le știu pe ale tale. Tu-mi dai mereu cele mai bune sfaturi. Tu mă-ncurajezi și mă lauzi (mă mai și cerți)… Eu… trag de tine, că ești cam delăsătoare uneori (și știi asta bine)… și, totuși, tu ești cea mai puternică femeie pe care o cunosc! Așa că fii mai încrezătoare în tine!

Acum ești și mai departe decât erai înainte. Dar nu contează deloc, ești aproape de mine mereu și știi că ai rezervat un loc în suflețelul meu! Și nu, nu vreau să te-ntorci acasă, vreau să vii, să-ți iei suflețelul și-apoi să pleci. Acolo îți e mai bine,  ești fericită și iubită. De câte ori ți-am spus în ultima vreme că radiezi? Așa te vreau! Așa meriți să fii (mai ales după câte ai îndurat).

De câți ani ne știm, ai ținut socoteala? Doi zici? Parcă ne știm de-o viață! A fost chimie de la început… și chimie d-aia bună! Dar când a trecut timpul ăsta?

Am cam început să-alunecăm pe panta melancoliei, cafeaua s-a dus și ea… E timpul să ne ducem la treburile noastre…

Și să aud numai de bine de la tine, da?

Cu drag,

D.

7 gânduri despre „Cea mai bună cafea…

  1. Reaoooooo!!!! M-ai facut sa lacrimez. Si acum urmeaza sa gatesc. Se va supara oare omul meu daca curge o lacrima de dor? Stie ca plang cand toc ceapa, dar mai stie si cine este DI pentru mine.
    Iubita mea, esti si vei ramane speciala pentru mine. Tu esti prietena mea, jurnalul meu, omul meu de baza. Te iubesc si ii multumesc lui Dumnezeu ca existi in viata mea.

Lasă un răspuns

